Cei care au provocat blocarea trenului au fost
reprezentanţii unei companii care deţine
în co-proprietate calea ferată
industrială pe care trebuia să ruleze RO-LA.
Nemulţumiţi că Ministerul
Transporturilor a semnat contract de operare cu alte
două firme, co-proprietare ale căii ferate,
şi cu ei nu, angajaţii firmei în
cauză au pus pe linia de tren o traversă de
beton. A fost nevoie de jumătate de oră de
tergiversări şi de intervenţia
Poliţiei pentru ca oamenii să renunţe la
protestul lor.
RO-LA, un succes?
După prima cursă a garniturii care
transportă camioane, toate persoanele inplicate
în acest proiect au ajuns la o concluzie
comună: momentan, RO-LA este un succes. Trenul a
ajuns mai devreme decât s-a estimat iniţial,
iar şoferii de TIR sunt odihniţi şi nu
mai întâmpină pericolele de pe
şosele. Cu toate acestea, ar putea exista şi
un inconvenient: salariile conducărilor de
camioane ar putea scădea dacă TIR-urile vor
parcurge distanţe importante cu trenul.
A.G.
Citiți principiile noastre de moderare aici!