„Ca urmare a acestui incident, pantografele locomotivei au fost rupte și parbrizul a fost spart. Totodată, a fost rupt firul de contact și unul din stâlpi, făcând imposibilă efectuarea circulației cu tracțiune electrică. A fost îndrumată drezina pantograf pentru a verifica situația din teren, pentru a elibera gabaritul și pentru a restabili circulația cu tracțiune electrică. Precizăm că, începând cu ora 08:15, trenul care staționa la intrarea în tunel, la km CF 388+974, a fost retras din linia curentă, remorcat cu o locomotivă de ajutor și garat în stația CF Valea Cernei.Între timp, la ora 10:01 s-a reluat circulația cu tracțiune diesel, grație personalului feroviar care a acționat în zonă”, anunţă cei de la CFR.
„CFR SA transmite scuze călătorilor pentru minutele de întârziere ale trenului IRN 78 și îi asigură că personalul feroviar depune toate eforturile pentru remedierea deranjamentului și reluarea circulației în condiții normale, în cel mai scurt timp”, au mai transmis reprezentanţii companiei feroviare.
Citiți principiile noastre de moderare aici!