„Trenul s-a format în stația Timișoara, având în compunere o locomotivă și două vagoane”, arată CFR Călători. Aceștia menționează că ultima revizie tehnică a vagoanelor a fost efectuată înainte de îndrumarea trenului în cursă în stația Timișoara, fiind de tip revizie tehnică la compunere. „De asemenea, conform planurilor preventive de mentenanță interne ale CFR Călători, în timpul nopții s-a efectuat la aceste vagoane și verificarea detaliată a pieselor suspendate și a profilului de rulare al roților, verificare efectuată la canalul de revizie”, transmite CFR Călători.
CFR Călători a transmis că evenimentul de joi dimineață s-a petrecut la intrarea în halta Șag, la trecerea peste macaze, unde o osie de la ultimul vagon din compunerea trenului a deraiat. Siguranța călătorilor și a personalului feroviar nu a fost pusă în pericol, transmite compania.
Ca urmare a evenimentului feroviar, trenul IR 1763 Iași – Timișoara Nord a fost anulat pe distanța Aradu Nou – Timișoara Nord, călătorii fiind transbordați cu mijloace auto pe această distanță; trenul IR 1532 Satu Mare – Timișoara Nord a fost anulat pe distanța Aradu Nou – Timișoara Nord, călătorii fiind transbordați cu mijloace auto pe această distanță; trenul internațional IR 78 a fost anulat pe distanța Timișoara Nord – Lokoshaza, călătorii fiind transbordați cu mijloace auto pe distanța Timișoara Nord – Arad. Din stația Arad, pasagerii cu destinația Ungaria au fost preluați de trenul internațional IR 376, iar pasagerii cu destinația Oradea au fost preluați de trenul IR 1741; trenul IR 1539 a fost anulat pe distanța Arad – Timișoara Nord, călătorii fiind transbordați cu mijloace auto pe această distanță; trenul R 2603 a fost anulat pe distanța Timișoara Nord – Arad, călătorii fiind transbordați cu mijloace auto pe această distanță; trenul R 3112 a fost anulat pe distanța Arad –Timișoara Nord, călătorii fiind transbordați cu mijloace auto pe această distanță.
Citiți principiile noastre de moderare aici!