Astfel de material rulant, precum cel prezentat de API, mai circulă și pe alte trasee de cale ferată din județ, precum Arad – Chișineu-Criș, sau Arad – Sântana. Ca o ironie a sorții, una dintre inscripțiile de pe aceste automotoare care cu greu depășesc viteza de 65-70 km/h, este cea care atenționează: „Viteza maximă 120 km/h”.
Trimite articolul
XInteligenta manageriala, bun simt, competenta, astea sunt atributuri, vorba lui Cragiale, sublime dar care lipsesc cu desavarsire in Romania
cu astea circulam si eu in drum spre Nazareth
Linii in care sa investit sute de milioane de euro,si noi circulam cu epave,nu mai vorbim si de intarzierile care sunt ,in special iarna :)))
Vai de conducerea tarii,din cauza lor am ajuns unde am ajuns,si suntem ce suntem,fiecare se gandeste numai la gura lui.
Când era musai să urc într-un astfel auto-motor, chiar și înainte de Revoluție, parcă urcam într-un tren al groazei din India, Bangladesh sau SRI-Lanka, dar constat cu multă amărăciune că, situația continuă să persiste chiar și după 33 de ani de la Revoluție!
Aceasta este realitatea nivelului nostru. Datoriile sunt enorme, avansăm spre dezastrul total.
Priviți partea bună a lucrurilor, anume că și în România se pot face lucruri trainice.
Sa nu mai vorbim de poluarea care o produce un motor de genul ala…Pentru ei nu exista limite de noxe-euro? Dar de conditii de transport nu se leaga nimeni-(gen DSP)?
Cu trenul asta a circulat si domnu Isus…
Banii pentru sine,vopsea,siguranta,etc. se gasesc investiti in vilele, masinoaiele, conturile bancare ale celor care au ”condus”/jefuit chefereul,complici fiind ”politicienii” si mai mult ca sigur institutiile statului!!!!
Și pe ruta Arad Brad circula
Facut dosar penal trenului….imediat!