Până în prezent, ne spune Dorina Lupșe – președintele Uniunii Locative a Asociațiilor de Proprietari Arad, firma prestatoare a serviciului de salubrizare din municipiu nu a fost capabilă să-și pună la punct sistemul de facturare în ciuda numeroaselor reclamații făcute de către administatori la sediul firmei și chiar directorului general. SC RETIM Ecologic Service SA, continuă să emită facturi eronate asociațiilor de proprietari, spune ULALA, cauzând probleme mari la întocmirea listei de plată lunară și la plata facturilor deși au început să opereze din luna aprilie în municipiu.
„În cazul în care facturile nu sunt emise conform contractului și conform comunicării numărului de persoane până la data de 30 a lunii, recomandăm administratorilor să refuze plata facturii incorecte și să solicite refacerea ei în termen cât mai scurt pentru a-și putea întocmi corect și în termen legal listele de plată a cheltuielilor. Întotdeauna numărul de persoane din factura serviciului de salubrizare trebuie să corespundă cu numărul de persoane din lista de plată lunară a cheltuielilor asociației de proprietari”, a declarat Dorina Lupșe.
Citiți principiile noastre de moderare aici!