Îngăduință, dar până la un anumit punct. Este vorba de firma SC Polaris M Holding, care a decis să anunțe faptul că îi aşteaptă la conciliere pe arădenii care nu și-au plătit încă facturile.
Reprezentanții societății precizează că au mizat până acum și mizează și de acum înainte pe relații contractuale bazate pe încredere, respectarea legii şi a înţelegerilor încheiate, aceasta fiind și motivul pentru care arădenii, persoane fizice și juridice, care nu și-au plătit încă facturile la gunoi, sunt așteptate la conciliere, la sediul comercial al SC Polaris M Holding, din Piaţa Plevnei nr. 3. Este vorba de un număr de aproximativ 20 de societăţi comerciale pentru care Polaris a trimis deja notificări pentru că nu și-au achitat facturile la gunoi şi le aşteaptă la discuţii.
„În cazul în care invitaţia trimisă nu va fi onorată, SC Polaris M Holding se va vedea nevoită să se adreseze instanţelor de judecată pentru recuperarea datoriilor acumulate de aceştia”, se arată în comunicatul remis de societate.
Penalizări doar la judecată
Tot aici se precizează și faptul că, „pentru a arăta deschiderea de care dă dovadă, compania a decis ca, doar din momentul în care se va recurge la recuperarea datoriilor clienții rău-platnici în instanță, să se treacă și la calcularea penalităților pentru neplata la timp a facturilor la gunoi”.
Societatea a decis să aplice o politică similară și în raport cu persoanele fizice care nu și-au achitat facturile la gunoi. „Rău-platnicii persoane fizice au fost somate să-și achite obligațiile contractuale iar ulterior au fost chemate la sediul societății pentru procedura de conciliere. În cazul în care solicitarea unităţii noastre nu va fi onorată, se va trece la chemarea în judecată a acestora, moment de la care se va purcede şi la calcularea penalităţilor de întârziere”, spun reprezentanții Polaris.
Prompt pe sesizări
La final de comunicat, se arată faptul că societatea este pe mai departe deschisă pentru soluţionarea problemelor apărute în raporturile contractuale şi aminteşte de faptul că în sprijinul clienţilor săi a prelungit programul de lucru la casierii, iar sesizările venite pe adresa de e-mail (comercialarad@polaris.ro) sau direct la sediul societăţii sunt rezolvate prompt.
Citiți principiile noastre de moderare aici!