Oamenii plecaseră din Covasna şi aveau ca destinaţie Budapesta. La intrarea în Nădlac, şoferul autocarului a luat în plin un autocamion ce staţiona în coloana de autotrenuri de la Nădlac, care aşteptau să intre în Ungaria.
Poliţiştii rutieri fac cercetari şi la această oră pentru a stabili cauzele producerii accidentului. Înca se fac cercetări. Este posibil ca şoferul autocarului să fi aţipit la volan. Teoretic nu avea cum să intre în TIR, nu avea cum să nu-l vadă mai ales că era semnalizat corespunzător , a declarat comisarul Adrian Lile, şeful Poliţiei Rutiere Arad..
Cea mai grea intervenţie
Majoritatea pasagerilor dormeau în momentul producerii accidentului. În urma impactului deosebit de puternic oamenii au fost aruncaţi prin autocar
Şoferul a rămas blocat, picioarele fiindu-i prinse sub bord. La faţa locului a avut loc o impresionantă desfăşurare de forţe pentru salvarea oamenilor răniţi. Nu mai puţin de cinci ambulanţe şi două echipaje de la descarcerare au ajuns la locul accidentului.
Zece oameni s-au ales cu răni, dintre aceştia cinci fiind în stare gravă. Răniţii au fost triaţi şi duşi la spital. Starea şoferului a ridicat probleme medicilor. Acesta a suferit fracuturi la picioare şi a fost operat imediat ce a ajuns la Spitalul Judeţean Arad.
Cinci dintre pasagerii autocarului au rămas internaţi în spital, însa starea acestora nu ridică probleme. Cel mai grav este şoferul care în momentul de faţă se află internat la terapie intensivă , a declarat Monica Puticiu, şeful Unităţii de Primire Urgenţe a Spitalului Judeţean Arad.
Cei de la descarcerare s-au chinuit o oră şi jumătate pentru a-l salva pe conducătorul autocarului după ce picioarele acestuia au fost prinse sub bord. Pompierii s-au văzut nevoiţi să taie mai multe scaune din autocar pentru a ajunge la şofer. Intervenţia de azi noapte a celor de la descarcerare a fost una dintre cele mai dificile din ultimii ani.
Interdicţie în Ungaria
Traficul în zona vămii Nădlac este blocat la fiecare sfârşit de săptămâna pe sensul de mers spre Ungaria, din cauza interdicţiei din ţara vecină. În weekend traficul greu este interzis în Ungaria, astfel la Nădlac se formează cozi kilometrice în aşteptarea ridicării interdicţiei.
Traficul pe DN 7 a fost blocat azi noapte mai bine de două ore din cauza accidentului. Pasagerii care nu au fost răniţi au fost cazaţi la un hotel din Nădlac.
I.C.
Trimite articolul
XPACAT DE EI DAR ASTA E SOFERI OBOSITI MUNCITI DE PATRONI PESTE LIMITA TIMPULUI DE CONDUS SI DOAR IN ROMANIA CA DUPA CE INTRA IN UNGARIA NU-SI MAI PERMIT SA MAI FACA NICI OSMECHERIE SOFERI ACOLO RESPECTA SI VITEZA SI TIMPI DE CONDUS SI PAUZE SI TOT CA NU SE MAI JOACA CU LEGEA SI AMENZILA CARE SUNT DAR LA NOI E POSIBIL CA CINE AR TREBUI SA-SI FACA TREABA SE FAC CA NU VAD ORGANELE COMPETENTE PERMIT PATRONILOR SA-SI BATA JOC DE NOI SA NE MUNCEASCA DE NEBUNIM NU MAI PUTEM DE OBOSEALA DAR TREBUIE SA MERGEM MAI DEPARTE SI IATA UNDE SE AJUNGE……………
e clar ca cel care a condus autocarul este probabil responsabil de cele intimplate. nu conduci la drum obosit din calea afara si pe de-a supra mai pui in pericol si viata altora. se numeste prostie pur si simplu. vorba celui de mai jos, daca treceau in ungaria, il ardea politia pe sofer de nu se vedea. si este adevarat ca odata trecuti granita, toti stiu de frica politiei. unul smecher nu vezi cu 120/ora prin oras. dara asta e, la noi nimeni nu stie de frica politiei, care oricum exista doar pentru porpriul interes, nu pentru cetateni. O alt problema grava (tot de politie tine) este stationarea, sau mai bine spus permiterea stationarii tirurilor pe marginea drumuli national, in asa hal incit trebuie sa treci pe contrasens la propriu ca sa ajungi in vama. nu se face asa ceva, si nu se permite nicaieri in alata tara decit romania asa ceva. dar, comentariile celor de aici, raman, toti le citesc, si cu tait ramanem toti. mesuri nu se vor lua veci pururi, poate dora cind o tragedie de proprotii va avea loc.
stati linistiti ca pe uni patroni ii doare fix in cur de oameni din masina el sa-si vada incasarile si atat si de soferi la fel ai patit ceva te da afara si gata descurcate mai departe si plus de asta comportamentul lor fata de angajati lasa de dorit sunt injurati batjocoriti si in fata si pe din dos stiu eu ofirma fantoma din asta in judetul ARAD bataie de joc
1.- Iluminatul publich de la Nadlac , la fron tiera Nadlac;
2.- Amenajarea unei parcari cu plata- si la sfirsitul saptamanii, parcarea-oprirea interzisa pe ruta Nadlac-frontiera NADLAC; loc suficient este- se poate face si o benzinarie, restaurant, motel,etc. si largirea drumului pe aqcest traseu de min 4 benzi, 3 spre frontiera- din care una numai pentru parcare-, cu sau fara plata.
3.- Limita vitezei pe aceasta ruta max. 30 km/h si obligatoriu farurile aprinse si ziua; mai multe radar pe acest traseu;
4. mai multe controle comune romano-ungara;
Sfat pentru pasagerii autocarelor: s-a inventat centura de siguranta si pentru autocare. Folositi-va de aceasta inventie revolutionara!!!
Sincer acum, am fost si eu cu autocarul de destule ori pentru a ma convinge ca-i mult mai sigur sa-ti pui centura in autocar decat sa te lasi 100% pe mana soferilor de autocar care conduc la limita posibilitatilor autocarelor. Nu ma intereseaza de ce o fac (stres de la patroni, oboseala, etc), tot ce ma intereseaza este faptul ca vreau sa ajung cat de cat intreg la destinatie (asta-i ca in bancul cu accidentul de masina in care un politist explica importanta purtarii centurii de siguranta: uitati-va la sofer… nu purta centura si acum are capul spart ca a intrat in parbriz, matele imprastiate prin masina iar pasagerul care a purtat centura… uitati-va la el! parca-i viu!).
Acum 2 saptamani la iesirea spre Nadlac din Arad, undeva inainte de statia Petrom dintre Arad si drumul spre Turnu, m-a depasit un autocar de genul asta in curba pe linie continua. Si da, circulam mai incet decat limita legala de viteza, aveam 80Km/h pentru ca ploua destul de tare si era intuneric.
rusine!!!!! saracul sofer nu avea frane bune-autocare uzate si soferi pusi la lucru de patroni!!!!!!!!!!!
Este adevarat o rusine de proportii mari sa faci bani pe sanatatea si viitorului unei familii acum traumatizate atat psihic cat si fizic.Sa-ti privesti tatal cu proteze la picioare si fara viitor ,doar pt ca patronii din neglijenta proprie ii trimit obositi la munca cu autocare second-hand si cu verificari technice cu pile este o rusine de nedescris!!!!!
Dar asta este tara faradelegi,!!!Rusine patronilor ca pur si simplu ii doare in cur de anagajati doar bani sa iasa!!!
cel mai usor de zis ce mai?-obosit-a adormit-vinovat -pentru un salar de nimic si ce mai raspundere si acum fara picoare-cine multumeste???????????
am fost acolo stiu ce vorbesc sant sofer-ajungi milog la batranete-pacat-cu salar minim!!!!!!!nu cred ca aadormit
AUTORITATILE COMPETENTE OARE NU CITESC SI EI PARERILE SI DURERILE ASTEA ALE NOASTRE ??????????SAU BANUIESC CA NU II INTERESEAZA
nimic despre iluminatul in zona-tiruri parcate pe sosea-doar seful politiei circulatie un dobitoc spune-PROBABIL NEATENTIE,A ADORMIT-LIMBAJ DE LEMN-NUMAI LA NOI SE POATE ASA-pacat de sofer nimemi nul apara
Este incredibil dar adevarat,nici nu am cuvinte de a descrie nepasarea ,neglijenta patronilor din aceasta tara.Nu au mama nu au tata ,bani le-au luat mintile pur si simplu,ii trateaza pe muncitori ca niste animale.In strainate si animalul este tratat cu mai mult respect ,pentru ei pierderea unui salariat sau a unui client este doar unul in minus.Pe ei ii intereseaza doar partea materiala !!!!!!Nu se gandesc ca fac bani pe spinarea si sanatatea salariatului care este totusi si el o fiinta umana pe acest pamant!Multumiri lor!!!!Rusine!!