Arad. Înscrierile la cursul de administrator de condominii se pot face de luni până vineri, între orele 9:30 şi 16:00, la sediul din Arad, de pe str. George Coșbuc, nr. 33.
Participarea la curs va fi posibilă în ordinea înregistrării cererilor de înscriere. Grupa va fi constituită în funcție de capacitatea sălii de curs. Acest curs se adresează actualilor administratori de imobile, proprietari de apartamente, tinerilor și pensionarilor. La curs se pot înscrie, conform Standardului, persoanele cu nivelul de învățământ general obligatoriu.
Acte de care aveți nevoie
Documente necesare înscrierii sunt: copie buletin/carte de identitate; copie certificat de naștere; copie certificat de căsătorie, dacă este cazul; copie diplomă studii medii sau studii superioare; copie certificat de participare sau absolvire a unui curs de pregătire/perfecționare/formare profesională a persoanele care au absolvit un astfel de curs anterior intrării în vigoare a noii legi; copie după atestatul de administrator de imobile (dacă este cazul); formular de înscriere (se completează la înscriere).
Pentru mai multe informații
„Modalitatea de verificare finală a cunoștințelor dobândite, costurile cursului, cât și alte aspecte necesare pentru absolvirea cursului de calificare profesională şi de obținere în final a certificatului de calificare profesională în profesia sau ocupația de «Administrator de Condominii», conform cu prevederile noii legi a Legii nr. 196/2018, le puteți primi la telefon 0257/285053, dar și de la sediul Uniunii”, a declarat Dorina Lupșe, președintele ULAL Arad.
Citiți principiile noastre de moderare aici!