Telenovela pasajului peste calea ferată din Micălaca pare că, efectiv, nu vrea să se încheie. Când toată lumea crede că asistăm la „ultimul episod”, apare câte o încurcătură care prelungeşte agonia. Cu toate că trebuia să circulăm pe pasaj încă din data de 30 noiembrie, lucrările sunt destul de departe de a fi încheiate. Asta, după ce, în vară, acelaşi constructor a solicitat o prelungire a termenului de finalizare a lucrărilor, ţinând cont de faptul că pasajul trebuia să fie gata în luna iunie. Revenind la situaţia actuală, firma SPIC, cea care lucrează la obiectivul respectiv, a mai cerut o lună de zile pentru a închide proiectul. „Aşternerea ultimului strat pe pasaj, cel de uzură, a început luni, 4 decembrie. De execuţia stratului de uzură este condiţionată şi execuţia celorlalte lucrări: montarea dispozitivelor pentru acoperirea rosturilor de dilataţie, aplicarea marcajului, lucrări esenţiale pentru deschiderea traficului. Estimarea constructorului este că luna aceasta se va deschide circulaţia peste pasaj”, a declarat Alina Sabou, purtătorul de cuvânt al DRDP Timişoara. De ce asistăm din nou la o
întârziere? Muncitorii care lucrează la pasaj pun vina pe condiţiile meteorologice şi pe precipitaţiile din ultimele săptămâni. Ploile şi temperaturile scăzute ar fi stat în calea aşternerii stratului de uzură. Acum, însă, turnarea asfaltului a început. Însă aceasta poate fi sistată dacă vremea se strică iar. Chiar şi constructorul spune că stă, în continuare, la mila vremii. Totuşi, este greu de crezut că, pe parcursul următoarelor 15 zile nu vor fi câteva zile fără precipitaţii, necesare pentru turnarea întregului strat de uzură. Şi sperăm ca, măcar începând cu luna ianuarie a anului 2024, să dăm uitării cozile interminabile de la bariera de pe centură şi să ne folosim de noul pasaj.
Povestea investiţiei din Micălaca este veche, foarte veche. Primele lucrări la acest obiectiv au demarat în anul 2012, însă au fost abandonate în fază incipientă, după ce Ministerul Transporturilor nu a mai finanţat pasajul. Au fost făcute şi refăcute proiecte tehnice, evaluări ale resturilor de lucrări rămase de executat şi licitaţii pentru realizarea lor. În final, după 11 ani, suntem foarte aproape de momentul inaugurării acestui pasaj.
Trimite articolul
Xpoliticienii aradeni sa isi dea toti demisile incompetenta
-
Arădenii votează aceleași specimene de vreo 15 ani.
Pe urmă tot ei se vaită că le merge greu.
Da ce nu e ratat in Arad…???
Cine a stat acasă în 30.11 si 1.12 ? Băeții deștepți, au sărbătorit tradițional!
Cine începe lucrul la 9 si la 15 pleacă acasă?! Băeții deștepți!
Problema nu este numa termenul. Mai grav este ca de la pod la firele de inalta tensiune nu este o distanta suficienta, ceea ce 100% va duce la accidente grave.
-
Ai măsurat tu sau numai așa ai impresia?
As putea pune pariu ca finalizarea lucrarilor se va plasa in apropierea alegerilor locale,desigur intamplator si fara legatura cu acestea….
mulțumim partidului(PD .PNL)pentru primarii ultimilor 20 de ani.
Falca ,Bibi
Constructor italian tepar care nu isi plateste furnizorii și isi bate joc de lucrare
-
Mare dreptate ai!
Oare de ce nu ma mira?!!