Dar cine este Răzvan Mătăşel? Unul dintre cei mai importanţi profesionişti autohtoni în strategii de comunicare, în prezent managing partener la Arsenoaiei & Mătăşel, după un parcurs profesional care a inclus poziţii precum chairman la APG România, head of planning la Scala Thomson şi Leo Burnett, deputy managing director la Leo Burnett etc.
Mătăşel a făcut parte din echipe câştigătoare ale unor premii din industria publicităţii şi nu doar câteva: 26 premii Effie, 2 EuroEffie şi 2 APG awards.
Despre branding
Dar haideţi să vedem ce spune Mătăşel despre branding: “Procesul de branding nu se reduce doar la un logo și la un slogan. Sloganurile sunt fragile, sunt limitate sau sunt prea largi. Procesul de branding nu este doar o campanie punctuală de comunicare. Brandingul este un proces strategic ce are în vedere dezvoltarea pe termen lung a unei viziuni pentru un anumit oraș, viziune relevantă pentru principalele grupuri țintă. ” – Răzvan Mătăşel.
Iniţiatorul proiectului Întâlniri cu noii profesionişti, Cătălin Lazurcă, spune depsre Răzvan Mătăşel că experienţa acestuia „în domeniul comunicării este deosebit de relevantă pentru proiectul actual al Aradului, acela de a candida la titulatura de Capitală Culturală Europeană, ţinând cont mai ales de faptul că această candidatură presupune o componentă esenţială de comunicare şi promovare a identităţii şi ofertei culturale (dar nu numai) a oraşului nostru”.
Răzvan Mătăşel este cadru didactic asociat la Masterul de Publicitate şi Reclamă din cadrul SNSPA şi la Masterul de Publicitate din cadrul FJSC.
Citiți principiile noastre de moderare aici!