Trimite articolul
XChestia asta se intampla peste tot.
In special la Lidl in alfa si la profi non stop la teatru
-
Și Carrefour la fel, uită să schimbe etichetele!!!
Nu stiu daca pozele sunt doar de decor dar in acestea nu sunt preturi de la acelasi produs.
-
Asa e, dar scanează codurile și vei vedea ca preturile pe care le primești sunt mai mari decât cele afișate la raft. Din păcate multe magazine fac la fel…
unii retaileri simplu chiar nu au suficient de mulți angajați .. așa că rămâne la dispoziția voastră să vă calculați scanați cumpărăturile înainte să ajungeți la casă, apoi dacă nu vă iese calculul sunt informațiile din magazin unde le rezolvați pe toate
-
Da, da, intotdeauna este vina clientului, magazinul si angajatii sunt usa de biserica…
Dragă Flavius, singurul lucru care mă uimește e că după 35 de ani suntem, în continuare, la fel de uimiți de imoralitatea care ne înconjoară.
Numai că, ce să vezi, ni se argumentează că așa e în capitalism, că altfel nu-ți mai pui în veci încă un etaj la vilă.
Cândva, prin noiembrie 2014, mult-iubitul și stimatul Adrian Cioroianu (într-o emisiune a altui mult-iubit și stimat, Rareș Bogdan) susținea că trebuie dezincriminate TOATE faptele de evaziune fiscală, privatizări ticăloase și celelalte păcate ale întreprinzătorilor pentru că un puternic capital privat românesc nu se poate obține decât pe seama statului român.
Ei, uite că se poate și direct, pe seama cetățeanului.
E perfect adevarat, dar poza pusa e incorecta. Produsul cu 99,99 lei are grosimea de 10 mm, iar cel cu 129,99 are grosimea de 15 mm, preturile sunt de la produse diferite.
-
Scanează codurile și vei vedea că produsul de 99 de lei costă de fapt 109 lei, iar produsul de 129 de lei costă de fapt 149 de lei. Chiar așa greu e să verifici înainte să comentezi. Sunt foarte bune pozele și demonstrează gravitatea situației.
-
Nu contest ca nu ar fi asa. Dar ca să fi sigur trebuie sa scanezi produsul la casa de marcat pentru ca prețul pe care tu îl scanezi cu telefonul este cel se pe site. Magazinul îl poate avea la reducere iar la casa de marcat ar putea fi prețul afișat.
-
Ai perfectă dreptate, dar am fost la magazin și am dus produsele la casă. Prețul e cel de pe cod, nu cel afișat. Am fost curios, pentru că săptămâna trecută am pățit la fel cu o pereche de teniși.
-
În cazul asta, reclamatie la OPC. Dacă fac mai mulți nu cred ca ii vor da ignore.
-
-
-
Cine munceste si greseste dar atat de des? Chiar ieri am patit treaba asta. Cand am ajuns la casa, era totalul mai mare cu 3 lei desi eu am socotit inainte pe telefon cat trebuie sa platesc. N-am zis nimic. Dar sotia a povestit ca a luat teapa de mai multe ori chiar cu sume mai semnificative de 25-30 lei si a trebuit sa returneze din produse. Greselile astea sunt facute intentionat! In cartierul alfa e dezastru complet, mai ales la profi. Acolo daca vrei, poti chema protectia consumatorului zi de zi. Fura la greu daca nu esti atent. Tara lu papura voda. Statul te fura, la curent, gaz te fura, mai greseste si administratorul cu apa si tot nu e destul, ne fura si magazinele. Mai rau ca sclavii in egiptul antic, toata societatea traieste de pe spatele amaratilor.
Salutare ,
Aceleasi practici si la LIDL MICALA, am cumparat 2 pungulite de lamai la care pretul era la raft 3.49 Ron , iar la casa 11.99 RON , am chemat un reprezentant de la magazin si a pus problema pe sistem , dar daca nu este atent esti bun de plata
Ce este aceea “scanare” ? Ce este codul QR ? 99% dintre cumparaturi nu stiu, deci nici nu folosesc asa ceva. Deci, sunt pasibili de orice frauda.
-
Poate 5% nu știu să folosească … orice moș de 70ani are smarthphone…
Dupa cum se vede una comfort 15 mm este cu 129,99 lei si cealalta este Fitness 10mm cu 99 si ceva este clar ca cea cu 15mm e mai scump de cat aia cu 10mm Diferenta de pret alti ar vrea sa cumpere o sunca de porc cu acelas pret cat coasta o pulpa de Gaina
-
După cum se vede, ești analfabet funcțional. Citește replica mea de mai sus, către Av, apoi dă-ți cu părerea. Oare mai sunteți mulți la care degetele pe tastatură nu sunt conectate la creier?!?
Verificatorul de pret ce spune?
Ati chemat vreodata OPC si a si venit? Sau v-a raspuns ca trebuie sa faceti o reclamatie scrisa, apoi vor verifica
“De aceea, ar trebui să fiți foarte atenți la ceea ce plătiți,”
Nu aveam ceva autoritati care chiar asta ii unul dintre lucrurile care trebuie sa le verifice?
Vag imi amintesc ca sunt oameni platiti sa rezolve probleme de asa natura.
De ce nu ne spuneți și nouă magazinul respectiv să ne ferim de el?!
-
@Ioan Galea
Cam toate sunt la fel. La profi se intampla poate ceva mai des.