„DEMO METAL VEST”, un eveniment dedicat inovației în prelucrarea metalelor, un reper în agenda specialiștilor din industrie, se desfașoară în perioada 9 – 12 mai la Expo Arad, cu scopul de a susține evoluția afacerilor locale, de a atrage investiții și a încuraja parteneriate internaționale. Anul acesta participă peste 80 de companii, mari branduri internaționale și importante companii locale, care acoperă întreaga gamă de echipamente și tehnologii dedicate industriei de prelucrare a metalului.
Spațiul expozițional, neîncăpător
„Suntem aici la Expo Arad cu DEMO METAL pentru a construi o normalitate în care vestul țării, zona cea mai dezvoltată din punct de vedere industrial din România, zonă cu deschidere, oportunități și viziune de dezvoltare, să aibă evenimentele sale de specialitate care să îi confirme și să-i sprijine dinamica economică și avansul tehnologic. Infrastructura, nivelul avansat de dezvoltare a industriei și recunoscuta deschidere internațională a acestei zone sunt atuuri ce vor face din DEMO METAL VEST un eveniment frecventat an de an de cele mai importante branduri și companii naționale și internaționale. Cu ajutorul implicării companiilor participante și a partenerilor noștri tradiționali ACAROM (Asociația Constructorilor de Automobile din România), AHK (Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană), CCIFER (Camera Franceză de Comerț și Industrie în România) și Camera de Comerț și Industrie Arad, DEMO METAL VEST va deveni un reper profesional obligatoriu pentru specialiștii din domeniu. Și anul acesta spațiul expozițional a fost neîncăpător pentru numărul mare al solicitărilor. Așteptăm și de această dată, ca participarea numeroasă a vizitatorilor, profesioniștii companiilor din zona de vest dar și a celor dintr-o largă proximitate regională, să răsplătească din plin efortul companiilor expozante“, a declarat Onuț Iliescu, directorul Tehnic Media, organizatorul DEMO METAL.
Sesiuni și workshop-uri
Pe 9 mai, în cadrul DEMO METAL VEST, se mai desfășoară sesiuni de întâlniri B2B organizate de ACAROM, în cadrul cărora compania Hyundai prospectează companiile românești în vederea găsirii unor subfurnizori locali. Pe 10 mai, Camera Franceză de Comerț și Industrie în România (CCIFER), în cadrul programului Business Accelerator Industrie, organizează întâlniri la care vor participa reprezentanții a peste 60 de companii. Tot pe 10 mai, compania Hexagon Manufacturing Intelligence organizează workshop-urile ,,Statistics to drive quality improvement” și ,,Tube and wire measurement”.
Surprize și cadouri pentru vizitatori
Expozanții, partenerii și organizatorii le-au pregătit vizitatorilor numeroase surprize … tehnice și nu doar tehnice, ce trebuie descoperite. Aceștia sunt invitați să voteze „Cea mai interesantă aplicație/demonstrație tehnică/produs” și „Cel mai frumos stand” – toți „votanții” vor fi recompensați și vor participa la tombola ce are ca premiu o deplasare la expozitia AMB Stuttgart 2018, din septembrie. De asemenea, în expoziție, vizitatorii vor putea admira un monopost de Formula 1.
Citiți principiile noastre de moderare aici!