ARAD. Industria este, fără doar și poate, principalul furnizor de locuri de muncă în județul Arad. Cei mai mari angajatori ai Aradului au fost clasificați într-un top realizat de Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Arad. Așa cum era de așteptat, primii doi și cei mai importanți angajatori sunt Takata Romania și Leoni Wiring Systems Arad. Așadar, industria automotive rămâne în continuare un pilon extrem de important al economiei arădene. Dacă Takata se apropie de 5 mii de salariați – 4.906 raportați de Camera de Comerț, Leoni are puțin peste 4 mii – 4.060. Top 3 angajatori este completat de Kromberg & Schubert Romania NA SRL cu un număr de 2.019 salariați, iar primii trei angajatori totalizează nu mai puțin de 10.985 de angajați.
În continuare, companiile din industrie completează topul angajatorilor, după cum urmează: EKR-Elektrokantakt Romania SRL – 1.688 angajați, Yazaki Component Technology SRL – 1.294, Webasto Romania SRL – 1.265, Hanes Global Supply Chain Romania SRL – 1.062. Doar pe locul al optulea se regăsește un prim angajator care vine dintr-o altă zonă decât cea a industriei. Este vorba despre Compania de Apă Arad SA – activând în sectorul serviciilor și având un total raportat de 920 angajați, urmată fiind tot de o companie din servicii – Internațional Alexander SRL – 867 salariați.
Dacă în mare parte principalii angajatori ai Aradului sunt din sectorul industriei și serviciilor, există și câțiva jucători importanți pe piața resursei umane care vin din alte zone. Astfel, al 18-lea cel mai mare angajator al județului este GDS Manufacturing Services SA – cercetare-dezvoltare și high-tech, cu 423 salariați. În construcții cel mai important angajator este P.A.B. Romania SRL cu 396 salariați. În ceea ce privește comerțul, cel mai mare angajator este clasat pe locul 38 din județ – Verbiță SRL cu un total de 254 de salariați.
Topul celor 100 de angajatori din județ se încheie cu Sabina Trans FDC Comapny SRL – servicii – 95 salariați, Millefiori SRL – industrie – 94 salariați, Nicola SABB SRL – industrie – 93 salariați.
Trimite articolul
XPuteti pune tot topul atasat, asa pentru pasionatii de statistica.
Voi nici acum nu știti ca Takata nu mai exista? Acum se numește JOYSON și e mai rău ca la pușcărie. Norme mărite cu 100-150%, ore suplimentare nici nu mai știm cum arata în fluturas, camere de supraveghere peste tot ( sa ne verifice sefimea de acasă). Sa nu mai zic de echipamentele de lucru ( cea mai proasta calitate). O lăudați ca e în top? Atunci de ce aduce cu autocarele oameni din Moldova? Mai nou se aude ca vor sa angajeze indieni fiindcă la aia la convine cazare + mese gratuite + salar se 400$ ( în India au salar se 40-50$).
Din pacate criza bate la usa.In Germania a mai mult decit putina recesiune.Industria auto este in declin in Germania iar anun 2020-2021,nu cred ca va aduce un plus de productivitate.Suntem convinsi ca economia Romaniei este dependenta de cea a Germaniei,insa lumea nu vede asa lucrurile.Din pacate multi au venit in vest pentru a lucra,dar multi vor si placa
Nu știu ce te deranjează la joyson strictețea atât timp cât ești om harnic spune unde iei salar mai ok in zona industriala că operator,gândește-te sa se închidă joyson și leoni sa vezi la șomeri și copii lăsați cu buniici și tu ești nevoit să pleci din tara ,dacă ești harnic și nu putoare la joyson ai la sfârșit de lună salar frumușel ,operator sunt și eu la joyson dar fi realist
Am fost la o firma de recrutare si joyson au cele mai mari salarii ..vin pentru câteva luni să muncesc. Sunt sătul de foamete si fug din tara asta.
Prosti sunteti..pentru ce dracu credeti ca multinationale au venit in Romania???sa ve pleteasca salarii de Germania Italia sau Franta? Sa plece toate multinationale ca vreau sa vad unde mai muncesc oameni care sa plang da de abia sunt in stare sa isi faca cruce!!
AR FI INTERESANT UN TOP CU SALRIILE SA VEZI CIRC SI CRIZE DE RIS !
Stire de rahat,de fabricile de vagoane din Arad ati auzit?Atat calatori cat si marfa!!!