ARAD. La sfârșit de an, USR Arad a solicitat în scris tuturor companiilor publice din subordinea Primăriei Arad și a Consiliului Județean Arad, precum și serviciilor de specialitate din cadrul acestor instituții publice, informații și documente cu caracter public care privesc activitatea companiilor publice vizate.
„Scopul demersului nostru este analiza pe termen lung a performanțelor acestor companii de care, în ultimă instanță, depinde calitatea vieții arădenilor din municipiu și din județ, și care aparțin de drept acestora”, au transmis reprezentanții USR. Solicitarea este semnată de Răzvan Anghel, președintele USR Arad, Vlad Botoș – europarlamentar URS, Sergiu Vlad – senator USR și Adrian Wiener – deputat USR și a fost transmisă către CET Hidrocarburi, CET Arad, CTP Arad, Recons Arad, Târguri, Oboare și Piețe Arad, Gospodărirea Comunală Arad, Compania de Apă Arad, Administrația Zonei Libere Curtici – Arad R.A., Aeroportul Arad S.A., Consiliul Județean Arad – Serviciul de Guvernanță Corporativă; Primăria Municipiului Arad – Compartimentul Guvernanță Corporativă.
„În baza legii 544 din 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public vă solicităm să ne puneți la dispoziție următoarele informații și/sau documente care intră sub incidența prevederilor legii cu privire la definiția informației de interes public: *Situațiile financiare anuale întocmite în conformitate cu prevederile legale specifice și cu instrucțiunile emise anual de către Ministerul Finanțelor publice, pentru perioada 2010 – 2020. În conformitate cu prevederile legale, situațiile financiare trebuie să conțină: formularele standardizate de raportare financiară (F10 la F40); raport de audit al auditorului independent; situația modificărilor capitalurilor proprii (dacă este cazul, conform prevederilor legale); situația fluxurilor de numerar (dacă este cazul, conform prevederilor legale); notele explicative la situațiile financiare (dacă este cazul, conform prevederilor legale); raportul administratorilor, și/sau al administratorului special, după caz; raportul directorului general; raportul anual de activitate; planul de administrare întocmit de membrii consiliului de administrație/administratorul special, după caz, la preluarea fiecărui mandat din perioada vizată.
Întrucât documentele din lista de mai sus se presupune că sunt deja întocmite ca urmare a aplicării prevederilor legale, vă solicităm să ni le transmiteți, în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1), în termenul de 10 zile de la data înregistrării cererii noastre”, se arată în solicitarea USR.
Trimite articolul
XCentrul Municipal de Cultură Arad? Aș fi curios cum au ”acoperit” banii cheltuiți, cu ”hârtii”.
Un banc prost, atata timp cand conducerile acestor institutii sunt numite politic. Asa si? Daca o sa reiasa ca ju sunt performante, ce? Kkt pansat pentru prosti….
Sigur nu le vor prezenta.si daca o vor face, va fi un film horror
Ei …,acum sa vedem…,pentru ca. conform legii nu e loc de ”intors” ! De treizeci si doi de ani nici un partid nu le-a cerut acestor companii asa ceva , pentru ca tote au ”supt” de acolo…de altfel se vede cu ochiul liber , imi sare repede in ochi ”Gospodarirea Comunala” din Arad care Arad,a facut contract de dezapezire cu ”Gospodarirea comunala” din Deva…daca bine-mi aduc aminte …,sau CAA, care vinde apa cu unul dintre cele mai mari preturi si are ,cred, cel mai mic cost de productie !!!