Iată că a sosit și timpul străzii Banu Mărăcine să fie tăiată. Constructorul pistei pentru bicicliști a început decaparea străzii după clasica metodă folosită deja pe mai multe străzi bune ale municipiului. Strada care se prezintă bine din toate punctele de vedere este tăiată pentru a permite utilajelor să umple golul lăsat cu asfalt de o granulație „specială”.
Continuă ce au început
Probabil ce nu înțelege constructorul pistei este faptul că un drum compact, odată ce este tăiat, tăiat rămâne. Extremele de temperatură vor confirma sau infirma aceste supoziții conform cărora străzile care au fost tăiate se vor deteriora. Până atunci, însă, nu putem decât să privim cum constructorul își vede în continuare liniștit de treabă, fără să dea nicio explicație, deoarece este contractat de Primăria Municipiului Arad iar aceasta din urmă este cea care vorbește. Dar reprezentanții municipalității vin cu răspunsuri evazive și așteaptă ca timpul să facă tăcere pe marginea fiecărui subiect scris pe această temă. Un semn de întrebare planează și peste proiectantul acestor piste care printr-o simplă creionare a reușit să spargă mai toate șoselele care se prezentau bine, spunem noi, și la cinci ani de la recepția lucrării. Aici amintim Condurașilor, Eftimie Murgu, Poetului, Pădurii, Aurel Vlaicu, Banu Mărăcine și lista poate continua.
Bicicliști vs șoferi
Nu avem decât să așteptăm inaugurarea celor 122 de kilometri de pistă și să vedem cât de bine a fost gândită lucrarea. În foarte multe zone unde pista a fost deja finalizată se preconizează că vor fi probleme reale atât pentru siguranța bicicliștilor, cât și pentru vigilența șoferilor.
Citiți principiile noastre de moderare aici!