De ani buni, angajaţii Direcţiei Fiscale a Municipiului Arad trăiesc un coşmar permanent la serviciu. Spaţiul prea mic şi impropriu face aproape imposibilă derularea în condiţii normale a activităţii. Nu doar ei au de suferit, ci şi mai toţi plătitorii de taxe şi impozite locale, care, vrând-nevrând, au cel puţin un drum pe an la această instituţie. Primăria a promis de câţiva ani că va încerca să schimbe soarta angajaţilor de aici şi a contribuabililor dar, până acum, variantele gândite de executiv s-au dovedit nepotrivite. Cumpărarea unei clădiri vechi, de pildă, retrocedată foştilor proprietari, o soluţie elegantă, a ajuns, la final, mult prea costisitoare pentru bugetul Aradului.
Nemulţumiri şi variante
Până la urmă, însă, Municipalitatea din Arad pare să fi bătut în cuie soluţia finală pentru Direcţia Venituri: mutarea în fostul sediu Recons, de pe strada Mucius Scaevola. Doar că evenimentul nu va avea loc, cu siguranţă, în acest an, deşi presiunea este mare. Funcţionarii de la direcţie au ajuns la limită cu răbdarea, în timp ce arădenii îşi fac publică tot mai des nemulţumirea legată de modul în care arată clădirea, birourile şi, implicit, serviciile şi facilităţile oferite.
Cea mai recentă dintre nemulţumirile legate de sediul în cauză aparţine unui arădean care s-a arătat curios de momentul la care Primăria va muta Direcţia Venituri, pentru că “eu personal sunt nevoit să trec des pe acolo şi nu sunt mulţumit de aspect: este foarte înghesuit şi nu ai unde să-ţi parchezi maşina”.
Răspunsul Primăriei
Răspunsul oficial al Primăriei face referire la faptul că “Consiliul Local Arad face demersurile necesare mutării locaţiei Direcţiei Venituri, astfel încât să se asigure condiţii optime de funcţionare atât pentru angajaţi, cât şi pentru cetăţeni. Sperăm că începând de anul viitor activitatea să se desfăşoare în noul sediu”.
Corina Drăghici, purtătorul de cuvânt al Primăriei Arad, este cea care ne-a indicat adresa exactă a viitoarei locaţii a instituţiei: fostul sediul Recons, de pe strada Mucius Scaevola. Mai mult, Drăghici subliniază faptul că “se lucrează pe moment la documentele pentru licitaţia de achiziţie publică a renovării fostului sediu Recons. Sediul a fost cumpărat de CLM de la Recons, în urmă cu ceva vreme, iar acum se pregăteşte întreaga documentaţie pentru reamenajarea lui. La final, vă pot garanta că cetăţenii vor fi mult mai bine serviţi în noua locaţie iar funcţionarii vor avea mai mult spaţiu”.
“Cetăţenii vor fi mult mai bine serviţi” – Corina Drăghici
JA- M.M.
Citiți principiile noastre de moderare aici!