ARAD. Consiliul Judeţean Arad anunţă că a început aşternerea celui de al doilea strat de asfalt, cel de uzură, pe diferite sectoare ale drumului judeţean Arad-Şiria-Pâncota, cel mai circulat drum din judeţ. Reprezentanţii instituţiei judeţene reiterează anii de zile pierduţi din cauza birocraţiei în ceea ce priveşte modernizarea acestui drum.
„La peste 1.500 de zile de la depunerea proiectului de finanțare, după multe piedici birocratice, a început turnarea stratului de uzură pe cel mai așteptat și mai mediatizat drum județean: Arad-Horia-Șiria-Pâncota”, au anunţat reprezentanţii CJA.
Stratul de bază, peste tot
În vizită pe drum a fost chiar preşedintele Consiliului Judeţean, Iustin Cionca, acesta promiţând, în continuare, faptul că, până la finele acestui an, va fi turnat pe toată lungimea drumului cel puţin un strat de asfalt, cel de bază. Dar se aşteaptă ca şi aşternerea celui de al doilea strat, cel de uzură, să avanseze serios.
„Am fost pe șantier împreună cu deputatul Sergiu Bîlcea, cu care am început acest proiect ambițios și avem bucuria ca îl vedem aproape finalizat. Turnăm stratul de uzură între kilometri 16-18 și îmi doresc ca la finalul toamnei să se poată circula pe asfalt nou de la Arad la Pâncota. În funcție de condițiile meteo, vom vedea dacă poate fi turnat stratul de uzură pe tot traseul”, a declarat Iustin Cionca.
Pata neagră
Drumul, lung de aproximativ 30 de kilometri, a fost „pata neagră” de pe obrazul ultimelor administraţii ale judeţului, care nu au reuşit să identifice o soluţie pentru modernizarea lui. Deşi a fost inclus în mai multe programe de dezvoltare, Arad-Şiria a rămas, în continuare, într-o stare deplorabilă ani de zile, intervenindu-se doar pentru plombarea lui. În urmă cu câţiva ani de zile, a fost identificată linia europeană de finanţare care permitea accesarea fondurilor pentru modernizarea acestui drum, în cadrul POR 2014-2020. Lucrarea a fost blocată în birocraţie mai bine de trei ani de zile, iar acum drumul se află în plin proces de modernizare.
Au bătut pasul pe loc
Demararea lucrărilor a fost, însă, umbrită de mai multe nereguli descoperite în ceea ce priveşte modernizarea. Lucrarea a stat luni de zile pe loc, până când proiectantul, constructorul şi CJA au ajuns la un acord. Acum, însă, se lucrează alert pe şantier, iar drumul ar putea fi finalizat în primăvara anului viitor.
Trimite articolul
XVa tine la fel de mult ca asfaltul de pe Maderat-Tarnova !?
Garantia cat va fi, cat parizerul de la ,,Casa Musca” !?
Sa vina domnul Cionca si pe maderat tarnova. Piatra concasata manjita cu asfalt. Ca si painea cu pateu … Jalnic, denivelat, exista o portiune intr-o vale unde s-a turnat doar stratul de baza, Aprox 20m (cele doua denivelari create sunt limitatoare de viteza :/ ) ,inainte de intrare tarnova este ras asfaltul de gros ce a fost si nu este nici urma de utilaje. Aa avem si un excavator fiat defect lasat ca si exponat pe marginea drumului. Acordati un premiu inginerului constructor va rog! merita…
Deci orice lucrare mai ales acest timp trebuie să ofere o garanție a utilizării și a folosinței normal că ține lucrează acuma trebuie să scot un ban pe de altă parte trebuie să investesc să fie investiți în care să garanteze locurile de muncă pe de altă parte tot ce se începe trebuie început de la un nivel de continuare a muncii și a întreținerii până la finalizarea drumului asta însemnând că trebuie utilizat pe orice cale să spun și pe un drum de pământ aferentă să spunem utilizării unui alt traseu deci trebuie gândite într-o comunitate în care nu ne mai permitem să dăm bani să și muncind să murim de foame despre asta trebuie vorbit până când tot așa că doar n-o să circulăm pe străzi din Germania având în discuție pe străzile și drumurile din România nu că nu de-aia ne ducem în Germania că navigăm pe ape nu știu ce nu mergem pe drumul lin România în general pe cele naționale și pe cele în care noi avem traseu bine făcute deci Dan să nu se mai ajungă la acea idee că noi nu încercăm să facem nimic deoarece este. Este scump pentru că nu apelăm și la aceste surse adiacente și pe care putem să ne întreținem investim puțin câte puțin în tot ce înseamnă infrastructura și mai ales și agricultura aceste locuri vă mulțumesc pentru atențieCu atenția cu care ați citit acest comentariu așteptăm noi mobilizării și noi angajări dar nu pe foame ci celor care trebuie să își întrețină copii și să mergem pe o direcție încât să aducem și verdele la luăm de
Vine pe naiba…Am facut drumul spre Masca,prin Ghioroc,duminica.Din Siria pana la Masca,am crezut ca am picat de pe alta planeta,medievala..O ora prin praf,pietris si semafoare…Retur,zic,sa fiu smecher,hai spre Horea,dupa sfaturi…Cumplit,alta procesiune….Aceleasi conditii,acelasi drum,aceleasi semafoare,in schimb,niste smecheri care nu respecta semafoarele si cu un tupeu maxim,depasesc coloana ridicand valuri de praf,in nesimtire totala…si trec de semafoare,fara probleme…Noi,prostii,stam si asteptam….Cand in sfarsit se face verde,nu poti intra,pentru ca ceilalti,nu respecta culoarea rosie si tot vin….E haos!
-
E Horia cu “i” , in rest numa bine
nu stiu cum reusesc constructorii astia sa faca drumnuri noi de asa o proasta calitate. de exemplu, tot stratul de baza, asta nou, facut de la zero este denivelat. oare cine va face receptia ?
-
un batranel de 92 de ani care oricum are impresia ca toata planeta pamant e aburita si denivelata
Dacă Oltenii au început să circule pe 3-4 benzi, folosind și acostamentul, nu se poate lăți drumul, ca să permită minimum 3 benzi?
Vine asfaltul o sa vina și camioanele cu supraîncărcare din acele balastiere din zona și nu numai o sa țină de la 12 pîna la amiază specific calității lucrărilor de la noi în câteva luni vor trebui plombe care nu vor mai fii gropi vor fii movile specific romanesc.