„Ne-am dorit încă de la prima ediție să spargem tiparele târgurilor de muncă existente și să venim cât mai aproape de arădeni. Provocarea ARJOB este și de parte companiilor, care vin cu prezentări interactive, cu standuri tehnologizate și care încearcă să își atragă forța de muncă disponibilă pe piață printr-o abordare deschisă. Fără doar și poate, găsirea unui loc de muncă ideal nu este ușoară, dar așa cum am spus-o și până acum, la edițiile anterioare, târgul este o șansă pentru a lua pulsul pieței muncii și pentru a cunoaște îndeaproape companiile angajatoare”, a transmis Cristian Sulințan, manager publicitate Jurnal arădean.
Trimite articolul
XCare firme ? In Arad “firmele” serioase au disparut. Au ramas numai firmulite, care cauta, in general palmasi pentru lohn. Chiar si putinele care au supravietuit schimbarii la capitalism, au o productie si un personal incomparabil mai redus. Cat despre mari investitori straini, utem sa ii vedem in apropiere, in Ungaria (BYD, BMW etc.).