Concitadinii noştri au stat la coadă, de la viceprimar (Levente Bognar), la directori, profesori, tineri şi mai puţin tineri, pentru a cumpără o carte cu poezii de amor, un CD cu poeziile cântate şi o sticlă sau două de vin. Apoi au stat din nou la coadă pentru a primi un autograf. Dinescu le-a cântat, le-a recitat şi le-a semnat sticlele şi cărţile vreme de aproape două ceasuri. Aşa s-a lansat brandul Dinescu, cu toate cele trei produse, la noi în oraş, şi unde altundeva decât într-un centru comercial: Atrium Center.
Prezentarea a fost sub forma unui monolog, rostit în stilul inconfundabil, câteva melodii cântate live, pentru cei ce nu credeau că poate cânta, şi s-a pus la muncă: a semnat o gramadă de sticle, a aflat cum îi cheamă pe zeci de arădeni şi i-a făcut să zâmbească şi să mai uite de “zăpăceala, degringolada şi ceaţa din cei 20 de ani de capitalism românesc” cum a catalogat Dinescu, aceste straşnice vremuri pe care le trăim. Apoi a plecat, au plecat şi arădenii cu sticla de vin, cu poeziile şi cântecele lui şi cu gândul că oamenii nu îmbătrânesc niciodată, suntem doar vechi…precum vinul şi din ce în ce mai buni.
JA-M.A.
Citiți principiile noastre de moderare aici!