Arad. Primăria Municipiului Arad împreună cu Facultatea de Design din cadrul Universității „Aurel Vlaicu” din Arad au dat startul unui proiect menit să contribuie la înfrumusețarea orașului, a cărui prezentare a făcut obiectul unei conferințe de presă. Proiectul se adresează agenților economici care își desfășoară activitatea economică în municipiu și care își pot amenaja vitrinele cu sprijinul studenților arădeni.
Ce propune proiectul
Astfel, cei care doresc să schimbe imaginea vitrinelor de la propriul spațiu comercial se pot înscrie în această campanie printr-un e-mail la adresa parteneriat@primariaarad.ro, iar studenții de la Design îi vor contacta pentru a demara proiectul personalizat pentru vitrina respectivă.
Studenții vor propune un concept de design pornind de la elementele pe care agentul economic le va pune la dispoziție și dacă va fi acceptat, studenții vor amenaja vitrina.
„Mi-a plăcut foarte mult propunerea universității de a contribui la amenajarea vitrinelor din Arad. Este o inițiativă bine-venită și care se pliază perfect pe campania de înfrumusețare a orașului. Sper ca agenții economici să profite de această oportunitate și de expertiza studenților de la Design. Sunt sigur că entuziasmul și creativitatea tinerilor vor transforma fața vitrinelor din Arad și ne vom bucura cu toții de un oraș tot mai frumos”, a afirmat primarul Aradului, Călin Bibarț.
„Întotdeauna am susținut că unul dintre obiectivele universității noastre este implicarea în viața orașului. Este foarte important ca arădenii să beneficieze de expertiza pe care mediul academic o poate oferi. Mă bucur că Primăria a răspuns pozitiv propunerii noastre și ne oferă sprijinul logistic pentru a putea demara această inițiativă a Facultății de Design. Sper ca agenții economici să fie la fel de receptivi și să permită studenților de la Facultatea de Design să-i ajute în amenajarea vitrinelor spațiilor comerciale. Sunt convinsă că vom avea o bună colaborare cu toți cei implicați și că arădenii se vor bucura de rezultatele acestei campanii”, a declarat rectorul UAV, Ramona Lile.
Centrul municipiului
După cum spunea și primarul Călin Bibarț, ar fi de dorit ca mai ales proprietarii de magazine situate pe bulevardul principal să îmbrățișeze această idee, pentru că este, până la urmă, cea mai vizibilă zonă a municipiului. Cât privește spațiile comerciale închise, cu fațadele lăsate în paragină, care împânzesc bulevardul, încă se caută soluții.
Trimite articolul
XWHAT!??!!? SA VAD PRIMA DATĂ CE FACEȚI, SAU VOI CĂUTAȚI COBAI., FIIND STUDENȚI??!!!
-
Au spus că vor să amenajeze vitrinele magazinelor, nu o tarabă din piață. Deci oricum nu vă încadrați, nu trebuie să vă dvs. nimic.
-
*să vă demonstreze
Înăuntru e jale să n-ai tu angajați să nu pot să prezinți o marfă să nu poți să fiiDin cauza unor hoți nu poți să pretinzi un magazin care să fie într-adevăr de de un mare folos tuturor cetățenilor în primul rând organizare în aceste magazine deci prețurile lasă mult de dorit și în al doilea rând trebuie angajați în aceste magazine pentru că trebuie să cunoști marfa și nu s-o vinzi la un preț de de tot căcatul încât tu să nu poți scoate nici bani de curent ia uitați-vă la librărie ia uitați-vă la ăștia cu cafenelele te sperii de ce sărăcie în ele și mor și de frig și mori și cu banii în mănă aici e toată problema
Ma. Interesează o firma de specialiști are sa promoveze un concept nou de reclame. Holograma 3D poate este un exemplu. Promovarea de reclame prin holograme poate schimba fata (posomorât) a orașului Arad.
Doamna cu masca neagră înca-i rector?Halal învățămînt universitar la Arad!
Mi-ar place să văd un exemplu de amenajare a vitrinei fostei cofetării Tineretului sau a fostei librării Ioan Slavici…. Îmi aduc aminte că, acum 40-50 de ani, copil fiind, abia așteptam apropierea Crăciunului, să văd vitrinele magazinelor de pe bulevard ornate cu globuri, beteală…șamd, era o adevărată competiție, o desfătare să te plimbi pe bulevard.
Acum, în Aradul caselor de pariuri, a second hand-urilor, a amanet-urilor, a caselor de schimb valutar…design-ul e…desuet. Aradul e un oraș mort… Casa de cultură a sindicatelor a ajuns un fel de…cine dă mai mult, sala de spectacole stă nefolosită de ani de zile iar concertele se ”produceau” în Atrium Mall. Serios? De câțiva ani avem niște edili de-ți pică falca :).
Mai intai spalati-le! Dupa aia veniti cu figuri din astea!
Și ca să contiunui cu comentariile, apropos de aeroportul Arad, dacă aș fi…printr-o ironie a sorții, manager al aeroportului Arad, fără a fi ”subordonat” CJA, ci având drept de decizie necondiționat, în maxim 6 luni aș face aeroportul funcțional și aș aduce curse atât interne cât și externe. Nu vă vă spun prin ce metode…. treaba mea!
-
bine am zis azi cand am fost la universitate ca e doar dupa bani scoala asta pacat de numele Aurel Vlaicu e fabricanta de diplome nu de merit ci cine da bani are diploma cine nu nu.jeg de universitate
Pai aia nu au experienta! Se lasa cineva pe mana unor amatori? Risca cineva biznizu numa asa ca zice Bibi?! Wtf?!
-
Bunul gust nu ține neapărat de experiență, dar analfabetismul funcțional ține strict de educație și inteligență. În primul rând, scrie clar că studenții vin
cu propuneri și dacă agentul comercial este de acord se va trece la execuție. În al doilea rând, ai idee cât ar costa doar consultanța pentru o astfel de amenajare? Copiii ăia o vor face gratis, pe timpul lor și, chiar fără experiență, au mai mult simț estetic decât “dorel, comentac de internet”. De asta a ajuns Aradul așa și merge tot în jos, că e plin de Gică-contra cu 2 clase și rupți în cur de foame, dar plini de păreri și pretenții.
Bravo domn primar, frumoasa initiativa. orasul arata bine, a venit vremea sa va ocupati si de vitrinele privatilor. hahahahahahah. io zic sa mai angajati in primarie ceva personal sa se si ocupe de treaba asta. Mai ales ca, la cum urca preturile si scade puterea de cumparare vitrinele alea odata aranjate nu prea o sa fie deranjate….
Majoritatea vitrinelor arată ca si în epoca comunistă. Triste si fără pic de gust. Cum poți atrage cumpărătorii cu astfel de vitrine???? Dar si marfa pe care o vând majoritatea magazinelor atrag un anumit tip de clientelă adică doar persoane de vârstă a treia. Tinerii merg la cumpărături în Timișoara,unde oferta este mult mai bogată, actualizată si atractivă.
Aradul nu este capabil să atragă nume importante si moderne.
Din păcate Aradul rămâne vechi, trist si cu miros de naftalină si în acest domeniu al comerțului.
RIP
Interesanta……ideea …..nu poti spune ca este una rea……., dar sa las pe mana lor imaginea magazinelor, in conditiile in care stau si ma uit la poza afisata si observ modul de aranjare al meselor. Pe bune??? ……oare asa ar face si cu rafturile din magazine?