Noul CEO Volvo, Stefan Jacoby a declarat ca doreste sa ridice compania la un nou nivel. Volvo va concura in viitor cu modelele Mercedes si BMW, iar principala piata de desfacere va fi cea chineza. Fostul CEO Volkswagen a completat spunand ca Volvo isi va gasi propria identitate in ceea ce priveste luxul, fara a copia concurenta.
Modelele Volvo au fost mereu recunoscute pentru fiabilitate si siguranta, dar nu au iesit niciodata in evidenta la capitolul lux. Jacoby este de parere ca Volvo este foarte aproape de a atinge nivelul necesar pentru a intra pe piata premium, iar noile modele confirma acest lucru.
Volvo a investit mult in design si calitatea interioarelor, iar in viitor vor realiza si modele mai sportive. China este momentan cea mai mare piata auto din lume, iar datorita patronatulu Geely, Volvo ar putea sa se impuna in urmatorii ani pe piata chineza. Aceasta este o piata foarte propice masinilor de lux.
Andrei Monenciu
Citiți principiile noastre de moderare aici!