Liderii Mişcării Arădene revin la situaţia Aeroportului Internațional din Arad, despre care spun că riscă să își închidă porțile, cu încă o informaţie. Claudiu Cristea spune că încă din anul 2006 administraţia locală ştia de această situație, căci atunci, printr-o adresă, „primarul și PDL au fost avertizați de către specialiști asupra riscului trecerii traseului autostrăzii în apropierea aeroportului, însă au ignorat avertismentul”.
Cristea susţine că, în acest moment, datorită lățimii autostrăzii, dar și a diferenței de nivel de 2 metri dintre pistă și autostradă, sistemul de balizaj este afectat foarte grav făcând practic imposibilă operarea pe timp de noapte pe această direcție. Concret, spune președintele Mișcării, „în acest moment, atât Autoritatea Aeronautică, cât și CNADNR au cerut închiderea balizajului și, implicit, a aeroportului”.
Investiții la aeroport
Claudiu Cristea a revenit şi la subiectul investițiilor în aeroport, blocate momentan, chiar dacă există investitori care așteaptă undă verde, la adresa numărul 13.939 din luna septembrie înregistrată la CJA, prin care societatea Carpatair SA a depus o solicitare fermă pentru a investi aici şi a precizat faptul că „săptămâna trecută, președintele Carpatair SA declara unei televiziuni din Bihor că este dispus să investească în Arad, asta deși are oferte de a opera pe aeroporturile din Oradea și Sibiu”.
Cercetări
Ca de final, liderul organizaţiei a cerut autorităților locale demararea de urgenţă a negocierilor cu operatorii care doresc să investească într-un terminal pentru călători la Arad şi, implicit, rezolvarea problemei balizajului iar organelor statului „să investigheze desființarea capacității de funcționare a Aeroportului prin inoperabilitatea balizajului”.
„Săptămâna trecută, președintele Carpatair SA declara că este dispus să investească în Arad” – Claudiu Cristea
Aeroportul, certificat pentru trafic intrenational
Citiți principiile noastre de moderare aici!