ARAD. 10,13 milioane de lei. Acesta este bugetul calculat de Aeroportul Arad pentru anul 2021. Proiectul de buget va fi supus votului consilierilor judeţeni în şedinţa care va avea loc în data de 28 mai, la Consiliul Judeţean Arad. Din suma totală de la capitolul „Venituri”, aproape 80 la sută vor fi transferuri şi subvenţii care vor veni de la Consiliul Judeţean, veniturile care vor fi realizate de aeroport fiind estimate la numai 1,8 milioane de lei.
„Veniturile totale bugetate pentru anul 2021 sunt în sumă de 10.130.000 lei, din care 1.824.000 lei venituri proprii și 7.987.000 lei venituri din subvenții și transferuri de exploatare aferente cifrei nete, din care 7.965.000 lei din bugetul județului Arad, iar 319.000 lei sunt venituri din subvenții pentru investiții”, se arată în raportul de specialitate al CJA.
Şi cheltuielile
În proiectul de buget, capitolul de „Cheltuieli” indică faptul că acestea vor fi aproape la fel de mari ca veniturile, respectiv 10.126.000 de lei. Reprezentanţii Aeroportului Arad îşi propun să realizeze un profit de… 4.000 de lei, după ce încasează aproape 8.000.000 de lei de la CJA. Cea mai mare sumă din bugetul de cheltuieli va merge către bunuri şi servicii, respectiv 5,1 milioane de lei. Apoi, salariile angajaţilor de la aeroport vor înghiţi aproape 3 milioane de lei, aici fiind inclusă şi suma de aproape 300.000 de lei pe care şefii au pregătit-o cu titlu de bonusuri. Faţă de anul trecut, bugetul de salarii a crescut cu 12 la sută pentru că se pregăteşte angajarea de noi oameni, dar şi majorarea salariilor.
„Pentru cheltuielile cu salariile s-a prevăzut o creștere de 12% față de cele realizate în anul 2020. Această creștere este rezultatul previzionării creșterii numărului mediu de salariați, de la 54 de angajați în 2020 la 58 de angajați în 2021, cât și a reîntregirii ca urmare a majorării salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată”, se arată în raportul care însoţeşte proiectul de buget.
Doar pe deficit
În acelaşi raport de specialitate se vorbeşte şi despre indicatorii financiari propuşi pentru anul în curs de către Aeroportul Arad. Iar indicatorii îţi propun ca aerogara să meargă doar în… deficit. Conducerea aeroportului îşi propune ca, la final de 2021, să se încadreze în suma de 5,7 milioane de lei cu titlu de deficit a activităţii portuare şi cu suma de 2,2 milioane de lei cu titlu de deficit a activităţilor neeconomice. Unde regăsim performanţa în aceşti indicatori, nu ştim.
Trimite articolul
XBonus-uri ptr. sefi ???
Ptr. excelenta lor prestatie profesionalá la aterizarea ciorilor si a porumbeilor ???
Rusinea lumii sunteti.
Aeroportul Arad PFA😂😂😂😂
2 milioane de euro pentru ce?! 600000 euro doar salarii. Pentru ce? Pentru Mosneag&co? Sunteti de toata jena.
MAI BINE A-TI INCHIDE AEROPORTUL CA TOT NU FUNCTIONEAZA SI A FI NISTE ECONOMII FRUMOASE CARE A PUTEA MERGE PENTRU INTRETINEREA SI REPARAREA DRUMURILOR CARE SINT DE TOATA JALEA.
-
Ce prostii tot îndrugați acolo cu închiderea aeroportului? Nu faceți decât să serviți interesele vecinilor de la Timișoara care vor să scape de concurență. Industria aviatică este una dintre cele cu ritmul cel mai accelerat de creștere la nivel mondial (e adevărat că a fost întrerupt de pandemie). Peste tot se construiesc aeroporturi noi (inclusiv 2 în România la Brașov și Gheorgieni). Când se va dori cu adevărat un Aeroport funcțional la Arad, acesta va exista!
Fiecare șef tocmai ce și-a mai angajat câțiva consilieri, printre care niște pupincuriști, pe care ii găseai doar prin poze alături, de nume sonore din tara. Asa funcționează tara, nu va mai plângeți. Tăcerea tacita naște sărăcie!
-
=)) administrația liberală performant! Unde sunt cursele cu companiile alea fictive pe care le-ați tot anunțat cu surle și trâmbițe? De ce nu exista niciun masterplan pentru aeroport daca de închis nul închideți? Privatizarea, criterii de performanță, demisii, schimbări de management, absolut nimic nu faceți. aeroportul din arad este doar sub cel din Tulcea și Caransebeș in țară, cum suna asta :)).
Ce gaura pentru oras!! Hallooo Bibart, unde esti???
-
Gaura, stimate “unul” este la Consiliul Judetean -de care apartine Aeroportul Arad ca si Societate subordonata-adica la domnul Cionca in curte. Domnul Bibart este cu orasul-muncipiul! Si gaura la muncipiu o baga CET-ul, in special CET hidrocarburi! Ce face Cionca cu Aeroportul pentru “aterizari’ fortate ciori si porumbei este pepsi pe langa ce gauri baga la bugetul muncipiului CET-hidrocarburi! De asta ce spuneti??
Dacă va bateți joc de banii publici noi care plătim acesti bani de ce nu putem zbura de pe Aeroportul Arad?!? Sunteți o rușine pentru acest oraș, țineți deschis acest aeroport doar ca să furați bani!!!!!
O gaura neagra de ani de zile pentru aradeni. Scoteti-l la vinzare sau inchidetil si transformati-l in pista de curse moto ar fi mai rentabil.
Chiar ca rușinea lumii…..s-au băgat zeci de milioane într-un aeroport care nu funcționează.