Zece tramvaie noi pentru Arad! Dacă până în prezent era un deziderat, acum s-a făcut un pas important pentru realizarea acestuia. Primarul Călin Bibarț a semnat contractul de finanțare pentru Proiectul „Achiziție material rulant electric, 4 tramvaie dublă articulație capacitate mare și 6 tramvaie vagon capacitate medie”. Vorbim despre o investiție finanţată din fonduri europene prin Programul Operațional Regional 2014-2020. Valoarea totală a proiectului este de 87.462.776,23 lei, perioada de implementare fiind aprilie 2020 – ianuarie 2022. Proiectul își propune înnoirea parcului de tramvaie al Companiei de Transport Public Arad, ceea ce va contribui la reducerea timpului de călătorie cu tramvaiul, creșterea vitezei comerciale a transportului public, reducerea nivelului de zgomot, a consumului de energie electrică, dar și creșterea confortului și siguranței pasagerilor.
„Vorbim despre un contract încheiat cu Astra Vagoane Călători, prin urmare acești bani vor intra în economia Aradului. Obiectivul nostru este să modernizăm parcul de tramvaie, dar în egală măsură ne dorim să asigurăm un serviciu de transport public de calitate, toate acestea cu scopul de a atrage arădenii către mijloacele de transport în comun. Nu în ultimul rând, ne propunem o scădere anuală a gazelor cu efect de seră”, a explicat primarul interimar Călin Bibarț.
Trimite articolul
XTramvaiele Imperio arata modern, elegant si cu buna functionalitate. Sper insa din toata inima sa nu aibe aceleasi inconveniente absolut inexplicabile privind atat pozitia pe verticala a scaunelor (fie prea inalte incat picioarele “atarna” incomod, fie prea joase) cat si dimensiunea lor pe orizontala, adica pe doua scaune alaturate sa nu incapa comod decat eventual doi prescolari in conditii civilizate de calatorie. Pare tipic romanesc sa dam cu bata in balta adica un lucru bun sa-l stricam cu niste chestiuni elementare.
Au modificat oare aceste tramvaie cumva fata de cele existente la ora actuala ? Stai pe scaune ca pe o scandura, scaunele sunt puse in asa fel incat iti bagi genunchii in genunchii celui din fata ta sau trebuie sa stai un pic oblic. Apoi cand e oprit in statie si apesi butonul de deschidere a usilor stai secunde bune sa se deschida usile lumea bulucindu-se la iesire.etc etc
In rest total de acord cu cele scrise de cel ce semneaza ”calator” Facand comparatie cu
tramvaiele SH importate pot spune ca cele SH au scaunele incalzite si f comode sa fie clar….Nu e comod sa circuli asa de ex. din Ar.Nou pana in Vlaicu…. Asta asa ca fapt divers …
Au modificat oare aceste tramvaie cumva fata de cele existente la ora actuala ? Stai pe scaune ca pe o scandura, scaunele sunt puse in asa fel incat iti bagi genunchii in genunchii celui din fata ta sau trebuie sa stai un pic oblic. Apoi cand e oprit in statie si apesi butonul de deschidere a usilor stai secunde bune sa se deschida usile lumea bulucindu-se la iesire.etc etc
In rest total de acord cu cele scrise de cel ce semneaza ”calator” Facand comparatie cu
tramvaiele SH importate pot spune ca cele SH au scaunele incalzite si f comode sa fie clar….Nu e comod sa circuli asa de ex. din Ar.Nou pana in Vlaicu…. Asta asa ca fapt divers …
azi pe la 12,33 venea un Imperio pe Tr Dobra spre Ar Nou. facea o galagie de parca mergea pe drum pietruit , nu pe sine La scurt timp a trecut un /18 / tramvai second hand importat , abia l-am auzit ca vine. Si nu e prima data cand aud un Imperio ca zdrangane asa…