ARAD. O legislaţie proastă, combinată cu „setea” de îmbogăţire a unor patroni şi cu nesimţirea unor şoferi, fac ca multe dintre camioanele de transport care trec prin judeţul Arad, în special pe drumurile judeţene, să nu poată fi cântărite, chiar dacă sunt prinse în fapt. O astfel de întâmplare a avut loc joi, pe drumul judeţean care leagă Lipova de Neudorf. Echipa de control a Consiliului Judeţean, în parteneriat cu Poliţia, a efectuat o acţiune pe drumul menţionat mai sus. Numai că, după ce s-a instalat cântarul, surpriză!, rar a trecut câte un camion prin zonă, deşi şoseaua este cunoscută ca fiind una tranzitată în exces de şoferii care transportă marfă. La un moment dat, reprezentanţii CJA au plecat de la punctul de control, iar într-o parcare de pe marginea drumului au descoperit de ce nu mai treceau camioanele: zeci, zeci de camioane erau trase în acea parcare, aşteptând plecarea controlului. Este lesne de înţeles că toţi şoferii care au ales să se „ascundă” în parcare comiteau ilegalităţi. Surprinşi într-o filmare, şoferii au râs de controlori şi le-au transmis să facă poze, că doar cu atât vor rămâne, cu pozele. Legea proastă spune că un vehicul parcat nu poate fi cântărit, nefiind surprins în trafic. „Facem plângere la Poliție să vedem cine îi anunță pe transportatori și cine îi protejează! Dacă se anunță între ei, prin stație, să răspundă ei! Dacă sunt preveniți de altcineva, să fie tras la răspundere! Am mai spus-o: toți trebuie să respectăm banul public, nu numai funcționarii și autoritățile”, a ameninţat Iustin Cionca, preşedintele Consiliului Judeţean Arad. Acesta a avut mai multe ieşiri publice referitoare la firmele de transport care îşi încarcă remorcile mult peste limitele admise, distrugând astfel drumurile.
Poliţiştii?
În declaraţia lui, Cionca pare că ştie cine îi anunţă pe şoferi despre controale. Şi nu este greu de intuit cine îi anunţă pe şoferi. Să nu uităm faptul că zeci de poliţişti din Arad au fost cercetaţi într-un dosar amplu. Obiectul dosarului îl reprezentau firmele de… transport deţinute chiar de poliţiştii arădeni, direct sau prin interpuşi, respectiv soţii, mame, fraţi. Numai că o directivă a Curţii Constituţionale a „omorât” acel dosar. De atunci, a devenit aproape legal ca orice poliţist să poată conduce o firmă, direct sau din umbră. Aşadar, pentru cine are ochi să vadă şi urechi să audă, este clar de unde primesc şoferii informaţii referitoare la controale: de la şefii lor.
Trimite articolul
XDe ce nu stati mai mult timp acolo, chiar sa lucrati in schimburi ca doar nu o sa stea in parcare 24 h.
Dar de ce sa se lucreze in ture cand se poate lucra 8 h pe salarii foarte marii, iar smecherii sa fenteze legislatia stand in parcari.
Cei care nu respecta greutatea maxima admisa sa plateasca 100RON/KG atunci toata lumea ar respecta legea
Mașinile politistului ( rws) ce naiba Iustine nu a mai venit cu spaga catre baciu Igas? Maaa voi va futeti intre voi, nu a mai venit porumbelul si acum faceti filmări, daca vreti sa ii prindeti e ffff simplu, masini civile si ii urmăriți in trafic, dar nu vreti, firmarea asta a un avertisment , poate va fi trimis porumbelul
Acest lucru se întâmplă și pe tronsonul Arad – Siria. Acest tronson a fost deja de nenumărate ori refăcut de când a fost asfaltat, probabil ca e de proasta calitate asfaltul dar după o săptămână au apărut creaturi datorita camioanelor încărcate peste limita admisa, soluția este simpla, montarea unui punct de cântărire care sa funcționeze cel puțin 16 ore pe zi cu monitorizare webcam online care sa poată fi vizionata de toată lumea, asa asiguram ca nu for lua șpagă funcționarii în cazu depășirii tonajului
-
24 ore pe zi ai vrut sa zici. Hai ca se poate… chiar si automat, cum obligativitate banda camioane + camera. Dar nu se doreste…
Incepind din cariera trebuie limitata greutatea, dar cum viniturile de la volanul camioanelor asculta de stapin in semn de recunostinta. Amenzi si suspendarea permisului sa traga la lopata daca nu se conformeaza
Faceți cantare automate asemănătoare camerelor de rovinieta și rezolvați problema și funcționari sa stea la birou pe salarii babane!!!!!
Daca intr-adevar se doreste prinderea acestor smecherasi nu cred ca ar putea fi vreo problema. Sunt atatea institutii de control care se fac ca ploua tocmai fiindca nu se vrea sa fie deranjate anumite firme ……..pana nu se actioneaza intr-o singura directie fara sa mai existe firme protejate nu se va rezolva mai nimic in acest domeniu si totul este doar un circ ieftin….As vrea sa vad daca acei soferi ar mai fi ras de controlorii de trafic daca se aflau in aceasi situate pe teritoriul Austriei,Frantei sau Germaniei….
Dacă se vrea cu adevărat ,se taie la rădăcină. Se pot obliga balastierele să încarce la tonaj,da nu se vrea,că atunci de unde mai pișcă și ei câte ceva. Nu mai tot dați vina pe șoferi, că peștele de cap se împute
Adica soferii se refugiaza in parcari iar autoritatiile sunt legate de maini si picioare si nu pot lua masuri ? pai ce legea pwlii exista in RO ? …. sa mearga cantarul in parcarile respective iar cine refuza sa fie cantarit , sa i fie ANULAT !!! permisul pe loc , ca doar acele camioane nu au ajuns in parcarile respective duse cu avionul , tot pe sosele au ajuns acolo !!! ia sa faci in Germania , Spania , Austria , Franta etc. aceste manevre , adica sa refuzi controlul ca vezi doamne esti in parcare !!! plm . ! esti in parcare si vine BAG-ul sa te controleze si tu refuzi controlul ??? :)))) pai fii sigur ca ai belit pwla
Firmele de transport sunt detinute prin interpusi soacre sau neveste de politistii si asta nu de ieri de azi ci de 20 ani incoace. Asa vorbiti parca nu stiati …
se stie clar ziua si ora controlului cine al cui este ….
-
Bravo.Adevarat.Tara de cacao.
Dacă stăteau 10 ore și mâine la fel oare ce se întâmpla?
Camioanele astea mai au vreo 3 institutii care le controleaza pana la destinatie(politia rutiera, isctr, rar) in afara de cantarele CJ.
Daca cei din ISCTR, RAR si politia rutiera nu ar avea de castigat personal din neregulile astea comise de transportatorii care supra incarca nu ar mai putea beneficia de spagi si de beneficii, majoritatea din ei avand chiar si ei firme de transport de genul
Problema nu se va rezolva decât dacă se vor monta în câteva puncte cheie platforme de cântărire nonstop 24h/24h, cu camere și cântare automate. Așa cum fac ăștia de la cja controalele de la noua pana la doua nu se rezolva absolut nimic. Mai fac un pic de hau hau și pe și gata.
Drumurile judetene sunt singuri care isi mai fac putin din treaba.
Daca stau in drum ei si dau amenzi.Ar trebui sa stea mai multe ore la Naidorf.La Horia.Dar ISCTR ul cui sa dea amenzi?La
nevasta?La sora?Jucu sa se amendeze singur?Toti sunt corupti.
Politia din Arad jumatate au firme de transport pe surori.neveste.Politia autostrazii la fel.Oare cati politai si au amendat firmele?Culmea camioanele lor nu circula peste tonaj
A lui Buboi seful ISCTR firma Trans Luigius circula cu 50 de tone.Cum poate un sef de camioane sa fie sef ISCTR?Oare camioanele inmatriculate cu RWS cate amenzi au primit de la ISCTR?de la politie?La Horia pe drum merg incolonate camioanele inscriptionate cu PetroizaTrans cate amenzi a primit de la drumurile judetene?De ce nu ies in drum si cantarele la 7.30 si sa stea pana la 16.Nu se poate ,pierde domnul Palcu bani.Totul este un lant.toti sunt prieteni,toti sunt corupti.
Seful de la ISCTR Arad se stie ca primeste bami de camioanele de salaj cu TFM numere de inmatriculare credeti ca il intereseaza sa dea amenzi?Decat cu asa conducere mai bine fara.Stau si iau salarii mari degeaba.Nimeni nu ii verifica,nu ii controleaza.HAOS!
-
In Arad fratia de la anticoruotie ce a pazit pina anul asta😤 Buna treaba bani multi dezinteres total😜
Da oare ne mai mira ceva? A iesit insusi dl. Cja sa faca valuri…nu va mai venit parte? Ca se stie prea bine cine detine aceste firme…un “organ” de la sectia lipova detine zeci de camioane…oare, cineva, isi pune intrebarea de unde are bani un “organ” din salariul lui modic sa cumpere zeci de camioane de sute de mii de euro???a prins black friday la vreo banca? Din bani munciti, asa-i?? E o rusine ce se intampla, o tara condusa de aceasta mafie, politica, e ca un cancer de care nu cred ca ne vom scapa vreodata! Unde tai un cap, cresc doua la loc. Ca si cetatean, platitor de taxe si de salariile acestor mizerii esti injosit, batjocorit, umilit zilnic de acesti interlopi cu blana de pazitori a patriei, redus la tacere si la a duce o viata in mizerie si sclavie. Ca om de rand, dintr-un salar asemnator nu iti permiti un amarat de logan, si altul prin statutul lui isi permite zeci de camioane. Or fi afand schimb valutar preferential… ironia sortii, cu bani furati, fac bani furati si continua sa fure. As fi curios sa aflu părerea locuitorilor de pe strada Calea Timisorii din Lipova despre aceste transporturi si camionagii…repet batjocura la adresa oamenilor, si cearta de fazon in presa pt a marii “taxele de protectie” a liderilor de clan. Pana atunci oameni buni, spor la indurat!
Nici nu e greu, chiar unul din patroni e polițist, unul arogant care are balastiera aproape de Mureș și mai nou cei de la PNL au dat aprobare sa exploateze și din Mureș! Despre ce vorbim?. E clar ca e o mafie. Ala cum a obținut sa deschidă balastiera în Mureș? Alo Garda de mediu normal ca doarme doar ca ala e polițai! Ar trebui cercetat și el și complicii lui! Tara lui peste, cotizează și el cu italianul unde trebuie dat fiind legile valabile doar pt prosti! Apropo, ala a și închis accesul la Mureș, gard și porți făcute, deh își permite doar ca e polițai!
De ce nu faceți acțiune comuna cu politia? Puteți da seama cine sunt și cărtitele în politie, blocat parcarea, se poate dacă vreți ceva serios! Al cui e firma de transport? Garda de mediu a fost la balastiera din Lipova către Neudorf?
Marea majoritate a acestor vehicule de mare tonaj toata lumea stie ca apartin unor agenti activi si “pensionari” din brigada rutiera , a unor persoane din ARR si a unora oportunisti si oameni cu influenta , uniti fiind au facut o clica greu de descalcit , vestea controalelor nu-i sperie ,dimpotriva i-i intareste. legislatia este prost conceputa. in alte state asemenea vehicule se confisca si se aplica amenzi dure, la noi sat fara caini.
De vreo 2 ani de când se refac drumuri în județ tot distrug,au facut cetățenii sesizări dar degeaba.N ar fi chiar problema președintelui consiliului ci a persoanelor din subordine cu atributii de serviciu.Multe drumuri refacute intre timp sint cocoșate și cu crăpături. Pe unele nici macar nu e pus indicator cu greutatea suportată.
Toti sint corupti in Arad.Nu avem Dga.Nu avem Dna.Nu avem procurori.Toti sunt mana in mana.Orasul de turta dulce.Nu doar camioanele din Arad circula peste tonaj si cei din TImisoara au cota lor la donatii sa nu spunem mita.RWS mituiesc mai sus doar nu o sa si dea mita singur si la colegi politisti ca nu este frumos.Seful circulatie Ar.este coleg cum sa fie atent la ilegalitatu.Este pandemie.Stare de urgenta.Se uita dupa masti.
Simplu nu se vrea lege si ordine.Politia economica ce face? Cauta testele covid in loc sa mearga la balastiere sa vada cum se fura .cum se dau bonuri false.Cum se incarca peste tonaj.zestr lege are spune ca trebuie amendata si balastiera nu doar transportatorul.Drumurile judetene CJA ies prind 2 sau 3 mai prosti care sunt amendati si dupa pleaca.Liber pentru ceilalti.Ia stati 8 ore intre Horia si Siria si alt echipaj la Naidorf si sa vedeti intr-o saptamana cum se schimba situatia.Raman fara soferi ca soferi sunt platiti la kilometru.Munca la gri.Pe drumul Horia Siria camioanele cu AVS a lui Avram merg gata sa se rastoarne de incarcate ce sint.La naidorf alea cu KELL Inscriptionate cu numere de Tm merg in coloana la fel de incarcate.Ce sa mai spunem camioanele cu ENK a lui Enca politaiul de la autostrada oare le vede cineva?Cele cu LPU a lui Jucu de la ISCTR?La Zimand la Redimix de ce nu trece cantarul pe acolo?Camioanele lui Vali Burta oare sunt in regula?Cei ce transporta la Medintu ii verifica cineva.Nu….ei nu circula pe drumuri judetene.La Lugoj nu exista firme drumuri judetene?Acolo nu se fac controale la Isctr le este frica sa mersga in deplasare pana la Lugoj.Furmele lui Maran cu balastiere ilegale le verifica cineva?A lui Seroni? Foc in balta ce faceti voi!Bucurestiul nu mai exista sa mai faca verificari peste coruptii nos
din Arad si Timis.Salarii de mii de euro platite aiurea de statul roman ca ei sa astepte taxele de protectie.Nu o cunoaste nimeni pe blonda de la ISCTR Arad tunigurile ei credeti ca nu sunt platite de transportatori?Fiecare cu ceata lui de pitigoi.Tabere si tabere.Problema este cand se vor termina si intram partial in legalitate.Sa nu l uitam si pe Ciucu oare el cand pleaca controalele nu anunta pe nimeni?Saracul este ingeras?Bozgsn sa pensionat oare el nu este anuntat?De cei care au fost pomeniti TransLuigius.Petroiza nu mai spunem ca doar se stie.Palcu si flota de camioane cum trece pe drumul Horia Siria se teleporteaza?Nu vedeti ca este apa de ploaie tot.Tara de turta dulce.
Nu va faceti vise ca Cionca face ceva a avut nevoie de publicitate
-
Bai tata tu ești informat nu gluma:)))