ARAD. A fost un an bun pentru Camera de Comerț arădeană care a reușit să atragă mult mai mulți vizitatori (peste 40 000) în cadrul târgurilor organizate la Expo Arad și mai mulți agenți economici (peste 900) care au ales să-și promoveze imaginea prin intermediul oportunităților oferite de CCIA. Târgul EDU2JOB precum și Festivalul tradițiilor, au fost relansate într-o nouă abordare, marca noului director general Adrian Negrău, evenimente care alături de celelalte 50 au dus la creșterea vizibilității EXPO Arad pe plan național și internațional. Două din cele mai importante târguri, Agromalim și AR-Medica au reușit să se impună pe piață ca cele mai mari târguri de profil și ceea ce este important, evenimentele organizate la Expo au reușit să coaguleze activitatea agenților economici în jurul CCIA.
Stabilitate și vizibilitate
Una din cele mai importate realizări ale Camerei în viziunea conducerii a fost la nivel de management. „Instituția Camerală din Arad se bucură de credibilitate la nivel național iar într-un timp scurt, conducerea instituției a reușit să poziționeze Camera de Comerț, Industrie și Agricultură a județului Arad printre primele instituții de acest gen din țară” a precizat Gheorghe Seculici, președintele CCIA Arad. Deasemenea a crescut numărul membrilor, instituția înregistrând peste 300 de membri. În contextul dezvoltării relațiilor bilaterale și promovării mediului de afaceri regional, conducerea instituției a primit vizita unui număr de trei ambasadori și doi consuli onorifici cu care au fost purtate discuții de cooperare și posibilități de noi piețe în Vestul țării. Austria, Cuba, Marea Britanie, Italia și Ungaria au fost interesate de economia Aradului.
Citiți principiile noastre de moderare aici!