Sezonul de iarnă este unul extrem de solicitant pentru drumari din prisma precipitațiilor și blocajelor care pot apărea. Direcția Regională Drumuri și Poduri Timișoara ne-a informat că s-a pregătit ca de mâine să poată acționa în caz de nevoie.
„Pentru noi, sezonul de iarnă începe pe 1 noiembrie 2018 și se termină, oficial, pe 31 martie 2019. La nivelul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara, există contracte pentru toate drumurile naționale aflate în administrare, precum și pentru loturile de autostradă. Pentru Secția Drumuri Naționale Arad contractul este semnat cu firma SC DIFERIT SRL, în timp ce pe autostrada A1 se va acționa după cum urmează: sectorul Cunța – Ilia – SC DIFERIT SRL; autostrada A1, sectorul Ilia – Remetea Mare – SC TREDECO HOLDING SRL; autostrada A1, sectorul Remetea Mare – Nădlac – SC TREDECO HOLDING SRL”, a declarat ing. Cristian Ispravnic, directorul DRDP Timișoara.
În ceea ce privește utilajele aflate în bazele Secțiilor de Drumuri Naționale, din 1 noiembrie, situația va fi următoarea: la SDN Arad – 23 de utilaje în baze și 3 vor fi furnizate la cerere, în caz de nevoie; Secția Autostăzi – A1 Remetea Mare – Nădlac – 29 utilaje.
„Stocurile de sare sunt asigurate în toate bazele aflate pe raza districtelor de drumuri naționale și la Centrele de Întreținere și Coordonare de pe autostrada A1 în proporție de peste 43% din cantitatea necesară. În total, la data de 31 octombrie 2018, în bazele de șes și de munte ale DRDP Timișoara se află peste 23.000 de tone de sare și peste 70 de tone de clorură de calciu”, a mai punctat Ispravnic.
Așadar, iarna nu ar trebui să le pună probleme drumurilor, cel puțin în cazul drumurilor naționale și al autostrăzii.
Citiți principiile noastre de moderare aici!