Clienţii Companiei de Apă au la dispoziţie alte modalităţi de achitare a facturilor de apă şi canalizare:
• Plata online – www.caarad.ro – plată direct factură sau direct link-ul https://pay.caarad.ro
• La toate magazinele partenere PAY POINT și Un Doi Centru de plăți
• ATM – BCR
• La aparatele bancare multifuncționale: BCR și Banca Transilvania
• Internet Banking: BCR, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank
• Direct debit: pentru clienții care au cont bancar deschis la CEC Bank
• Ordin de plată: în conturile deschise la BCR, Banca Transilvania, CEC Bank, Raiffeisen Bank, Banca Cooperatistă Mureșul, Trezorerie
Cu toate acestea, echipele de intervenţie stau la dispoziţie, în caz de necesitate.
„Dispeceratul, echipele de intervenţie, dar şi reprezentanţii societăţii care asigură buna desfăşurare a proceselor de alimentare cu apă şi preluare a apelor uzate vor răspunde apelurilor de urgenţă în zilele libere la numărul de telefon 0257/270843. Echipele de intervenţie ale companiei vor acţiona pentru ca eventualele avarii sau disfuncţionalităţile apărute în sistemul de alimentare cu apă să fie remediate în timp util”, au anunţat cei de la Compania de Apă.
Citiți principiile noastre de moderare aici!