Acolo sunt mai multe milioane investite, dar nu atât de multe încât să justifice diferenţa. Deci ar trebui să fim atenţi la bani. Sunt de acord că s-au făcut paşi importanţi, însă, să ştiti că, vis-a-vis de bani, calitatea lucrărilor lasă loc de discuţie”.
Cetatea, cu bilet de intrare?
Zona Cetăţii. Intră şi cetatea încet, încet în circuitul civil. Nici în cetate nu o să poţi să pui bilet de intrare. O să punem câţiva ani la început, nu ştiu, nu îmi dau seama ce va fi acolo. O să vedem în urma studiilor, dar va trebui încet, încet şi acolo să reglementăm situaţia pentru că e spaţiu public. Nu văd cu ce un spaţiu comercial nu ar putea să beneficieze de acelaşi regim juridic de taxare. Şi, da, de acord: şi preţurile licitaţiei să se ducă la preţurile de piaţă, ca şi în centru. De acord cu asta. Trebuie, însă, să deschidem zona aceasta către accesul public neîngrădit.
Problema autorizaţiilor
Zona Comercială. “Eu în zona comercială nu am mai fost de ani de zile, pentru că împrovoacă o energie negativă, după cum arată şi ce se înâmplă acolo. Doar că acesta este tot rodul politicii administrative de ani de zile. Şi aici nu e numai această administraţie, sunt toate mandatele începând de când a pornit treaba pe ştrand. Eu eram acolo şi ştiu. M-am certat atunci cu propriul meu director, acum senator, şi i-am spus că nu trebuie lăsate construcţiile să scape din mână. Asta s-a întâmplat: au distrus spaţiile verzi. Am măcelărit toată zona cabinelor, care era frumoasă, avea farmecul ei. Au întors toate terasele cu spatele. O aberaţie urbanistică. Ştiţi de ce terasa lui Raţio merge cel mai bine? E cea mai căutată pentru că e singura amplasată corect, cu faţa către Mureş. În rest, toate sunt întoarse cu spatele. Uitaţi-vă pe alea din spate. Acea şosea care era o şosea de deservire, pentru aprovizionare cu gheaţă şi cu bere, a devenit centrul ştrandului. Tot a fost scăpat din mână. Şi aici e vorba şi de cum s-au dat autorizaţiile.
A.B.D.
Citiți principiile noastre de moderare aici!