ARAD. Şase parcele cu formă neregulată, în suprafaţă totală de 38.600 de metri pătraţi, situate în extravilanul municipiului Arad, la ieşire din oraş spre Timişoara, reprezintă locul unei noi investiţii. Omul de afaceri Luca Petru Adrian, în calitate de proprietar al terenurilor, şi-a anunţat intenţia de a întocmi un Plan Urbanistic Zonal în vederea schimbării zonei din terenuri arabile şi drumuri în zonă cu servicii şi comerţ.
„Inițiatorul prezentei documentații propune modificarea terenurilor şi destinaţia lor, specific prin reglementarea zonei, pe amplasamentul identificat între viitoarea centură și autostradă, din zonă cu teren arabil şi drum în zonă de servicii şi comerţ. De asemenea, se propune regimul de înălţime maxim de P+3E şi Hmax.admis = 20m, P.O.T. max = 60% şi C.U.T. max = 2.00. Prezentul PUZ se corelează cu PUZ-ul centurii de est a Municipilui Arad şi cu PUZ-ul în curs de elaborare <Zone cu funcţiuni mixte: servicii şi comerţ, industrie nepoluantă, depozitare> situat în proximitatea DN7 Arad-Nadlac” – se arată în documentaţia transmisă Primăriei.
Potrivit Memoriului tehnic explicativ, „accesul pe amplasament se va face din sensul giratoriu aflat la km 46+115 de pe DN69 Timișoara-Arad, prin viitoarea centură ocolitoare de est a Municipiului Arad şi prin drumul de servitute propus prin PUZ-ul în curs de elaborare <Zone cu funcţiuni mixte: servicii şi comerţ, industrie nepoluantă, depozitare> aflat în partea nordică şi estică a terenului studiat.”
Zonă cu potenţial de dezvoltare
Investitorul consideră că investiția de faţă „este oportună deoarece funcțiunile propuse se integrează nevoilor în zonă, datorită caracterului de nod de circulaţii majore, aflat pe traseul paneuropean IV, dintre Autostrada A1, Drumul naţional DN 69 Timişoara-Arad, Centura Arad-sud, precum şi Calea ferată electrificată 217 Timişoara-Arad, toate aflate la o foarte mică distanţă de limita intravilanului municipiului Arad, considerat împreună cu Timişoara, poarta de Vest a României spre Europa, și nu afectează negativ arealul studiat. Potenţialul de dezvoltare este susţinut şi de potenţialul cadrului natural, care oferă un teren plan, neinundabil, drenat de un sistem de canale de desecare. De asemenea, interesul economic al investiţiilor străine, naţionale şi locale pentru locaţie, constituie un avantaj pentru dezvoltarea unor activităţi economice ale zonei în detrimentul folosinţei agricole.”
Trimite articolul
XÎn text se vorbește de DN 69 si centură E, in planșe e nod A1 A11, in zona V
Singurul lucru comun e proprietarul, omniprezentul LPT
Despre ce e vorba totusi?
-
Despre nimic, o prostie reciclata de ani buni de zile. “Omul ala de afaceri” timisorean e un smenar, care periodic lanseaza prostiile astea sa creasca valoarea parcelelor dar nu e nimeni curios de tunurile lui. Raman la stadiul de desene
Nu este pentru prima data cand acest impostor imobiliar lanseaza PUZ-uri fantasmagorice doar cu scopul de a trece terenul din extravilan in intravilan si de a-i creste astfel artificial valoarea.
Daca la aprobarea CLM-ului s-ar introduce si obligativitatea de a realiza obiectivul propus intr-un termen limitat, iar in caz contrar terenul sa treaca inapoi in extravilan si proprietarul sa plateasca daune atunci probabil ca-i va mai scadea entuziasmul acestui excroc de a mai desena diferite planuri
Sunt deja servicii la iesire spre Timisoara, servicii se..
De peste 20 de ani se aude ,si nu s-a facut nimic acolo ,oare cine a comandat acest articol acum in campania electorala ?
Om?afacerist?soț?fiu?prieten? Caracter?limbaj ?ZERO.Nulitate absolută.Execrabil.
Din nou lovește d-șoara duțuruțupuțu. Planșa cu PUZ ne arată un teren la margine de DN7, amplasat la limita stației de epurare, nici vorbă de DN69 care este cu un Arad mai la sud… dar da! și pe aici se merge la Timișoara… ce să-i faci, când ai rămas corigentă la geografie și te faci ziaristă, se mai întâmplă.