Scriam, cu ceva vreme în urmă, că rolul UDMR-ului pe scena politică românească s-a cam terminat, de acum înainte bătălia pentru refacerea Hungariei urmând să se dea în cele mai înalte foruri europene şi mondiale. Vizionarii Ungariei ştiau perfect, în 1989, că România redevine un teren fertil pentru încuibarea spiritului imperial, care nu a părăsit nicio clipă creierele luminate dar şi mereu înfierbântate din stepă.
Mâine, 3 mai o echipă de inspectori ai UEFA, însoţiţi de consilierul juridic din cadrul Serviciului Licenţe şi Afilieri din cadrul Federaţiei Române de Fotbal, se vor afla la Cluj-Napoca, unde vor inspecta viitoarea arenă sportivă a judeţului Cluj.
Lucrările de construcţie, amenajare şi dotare a stadionului Cluj Arena continuă cu realizarea suprafeţei de gazon care va întruni toate caracteristicile tehnice şi agrotehnice ale marilor stadioane europene. Astfel, suprafaţa de joc pe care se vor desfăşura competiţiile sportive va fi prevăzută cu un sistem de drenaj principal, transversal, din 10 în 10 m şi cu un sistem de drenaj secundar, longitudinal, la fiecare 1,5 m.
Primele 200 de scaune din capacitatea de 30.001 locuri de pe Cluj Arena şi începerea montării acestora au fost prezentate vineri presei. Modelul pentru care s-a optat este un scaun din plastic, rabatabil, cu cadru metalic pentru exterior, fixat cu ancore de gradene, din gama celor regăsite pe stadionul Alianz Arena din Munchen.
Primarul municipiului Cluj-Napoca, Sorin Apostu, a declarat că potrivit datelor centralizate pentru anul 2010 a calităţii aerului în oraş, Clujul apare în anumite zone cu perioade de creşteri a nivelului de pulberi. Potrivit lui Apostu, aceste creşteri se datorează lucrărilor de frezare pe beton a străzii Fabricii şi lucrărilor la stadionul Cluj Arena.