Potrivit informaţiilor reprezentanţilor lui Ozuna, unul dintre marii artişti ai muzicii urbane latino, videoclipul “Del Mar” a depăşit 6,2 milioane de vizualizări pe YouTube la doar 24 de ore de la lansare.
Videoclipul a depăşit noul material audiovizual al vedetei canadiene Justin Bieber în colaborare cu Benny Blanco “Lonely”, cu aproximativ 6,1 milioane de vizualizări şi al interpretului columbian Camilo, “Vida de rico”, cu aproape 5 milioane de vizualizări.
Clipul “Del Mar”, regizat de venezueleanul Nuno Gomes şi produs de casa Compostela Films, îi prezintă pe Ozuna şi Doja Cat în adâncul mării unde li se alătură Sia sub formă de hologramă sirenă, au declarat reprezentanţii artistului portorican într-un comunicat de presă.
“Del Mar” este noul succes al celui de-al patrulea album de studio semnat de Ozuna, “ENOC”, al cărui titlu este abrevierea identităţii artistice a lui Ozuna, “El Negrito Ojos Claros”.
Albumul a strâns deocamdată peste 246 de milioane de vizualizări pe diferitele platforme muzicale, potrivit reprezentanţilor lui Ozuna.
În afară de Sia şi Doja Cat, albumul cuprinde şi colaborările artiştilor Daddy Yankee, J Balvin, Karol G, Wisin, Nicky Jam şi duo-ul Zion & Lennox.
În săptămâna lansării albumului, pe 4 septembrie, Ozuna a apărut pe coperta revistei Rolling Stone în ediţiile sale din Columbia, Argentina şi Mexic.
Alte videoclipuri muzicale dintre cele 20 de piese incluse pe “ENOC” sunt cele deja lansate, “Un Get”, “Caramelo” şi “Enemigos ocultos”.
Videoclipul “Un Get” are deja peste 20 de milioane de vizualizări pe YouTube.
SURSA: AGERPRES
Trimite articolul
XASTA E UN GUNOI>>>>NU STIRE