Pentru prima dată în câțiva ani, aglomerarea din magazine de Ziua Recunoștinței a crescut, ceea ce indică o schimbare în momentul în care consumatorii părăsesc casele pentru a face cumpărături, precizează sursa citată.
Pentru Ziua Recunoștinței, se estimează că vânzările au înregistrat o majorare de 14,5%, până la 4,2 miliarde de dolari. Importanța acordată în ceea ce privește cumpărăturile de Black Friday a scăzut, cauzele acestui fapt fiind reducerile oferite mai devreme de către marile lanțuri de magazine și tendința consumatorilor de a se îndrepta spre shoppingul online. Conform datelor furnizate de ShopperTrak, vizitele în magazine au scăzut cu 3% de Ziua Recunostintei și de Black Friday, comparativ cu aceeași perioada a anului trecut.
Traficul cumpărătorilor de Ziua Recunoștinței a crescut cu 2,3% față de 2018, dar a fost redus de Black Friday cu 6,2% față de anul trecut.
Sursa: MEDIAFAX
Citiți principiile noastre de moderare aici!