Helsinki şi Lyon vor primi instrumente pentru dezvoltarea vizibilităţii la nivelul Uniunii Europene. Ambele oraşe vor primi sprijin din partea experţilor în comunicare şi branding prin producţia de clipuri de promovare şi prin evenimente dedicate.
În competiţie au intrat 38 de oraşe din 19 ţări ale Uniunii Europene. Juriul a fost alcătuit din reprezentanţi ai Comisiei şi ai Parlamentului European, ai Comitetului European al Regiunilor ca şi ai deţinătorilor preşedinţiei Consiliului Uniunii Europene în 2018, Bulgaria şi Austria.
Alte patru oraşe au fost desemnate câştigătoare pentru fiecare categorie luată în seamă pentru jurizare.
¨Accesibilitate¨ – Malaga
¨Sustenabilitate¨ – Ljubljana
¨Digitalizare¨ – Copenhaga
¨Moştenire culturală şi creativitate¨ – Linz
Între finalistele concursului s-au mai numărat Buxelles, Nantes, Palma de Mallorca, Poznan, Tallinn şi Valencia.
Citiți principiile noastre de moderare aici!