Mark Zuckerberg, CEO-ul reţelei de socializare Facebook, a precizat că această nouă funcţie matrimonială nu vizează facilitarea întâlnirilor punctuale, ci să îi ajute pe oameni să construiască relaţii durabile prin intermediul reţelei de socializare. Nu a precizat dacă noul serviciu online va fi disponibil pe bază de abonament dar, până în prezent, majoritatea funcţiilor utilizate pe această platformă online sunt gratuite.
Reprezentanţii Facebook au precizat că utilizatorii vor putea să creeze “un profil pentru întâlniri”, diferit de profilul prezentat pe pagina lor de Facebook, şi că partenerii potenţiali vor fi recomandaţi pe baza datelor incluse în acel profil nou.
Preţul acţiunilor Match.com, unul dintre principalele site-uri de întâlniri online din Statele Unite, accesibil pe bază de abonament, a scăzut pe Wall Street cu 17% după anunţul făcut de Mark Zuckerberg.
Sursa: Agerpres
Citiți principiile noastre de moderare aici!