Compania de streaming Netflix va micşora de luna viitoare tarifele abonamentelor pentru a atrage noi abonaţi după ce a pierdut clienţi în prima jumătate a anului. Ieftinirea abonamentului de bază vine însă cu un cost: introducerea reclamelor. Deşi compania s-a împotrivit mult timp unei astfel de politici, beneficiile financiare obţinute din vânzarea de spaţiu publicitar au prevalat.
Pentru 7 dolari pe lună, abonaţii vor primi acces la o varietate largă de filme şi seriale ca până acum, însă vor asista la 4-5 minute de reclame pe oră, calitatea video maximă este setată la 720p/HD şi nu vor mai putea descărca producţiile preferate.
Noua opţiune va fi lansată în 12 ţări, printre care Statele Unite, Brazilia, Germania, Japonia şi Coreea de Sud, în cursul primelor 10 zile din noiembrie.
Filmele nou lansate vor avea publicitate limitată pentru a păstra experienţa cinematografică.
SURSA: MEDIAFAX
Citiți principiile noastre de moderare aici!