Morten a spus că cei care vor să testeze acest lucru trebuie să poarte o discuţie cu un prieten, iar apoi să urmărească dacă reţelele sociale încep să recomande reclame despre acel subiect discutat, potrivit Mirror.
El a spus pe TikTok:
„Nu ascultă, dar ştiu că nu mă credeţi când spun asta, aşa că iată un experiment pe care îl puteţi face singuri. Aveţi nevoie de un prieten pentru asta şi de multă răbdare”.
„Aşadar, nu interacţionaţi cu produsul, vorbiţi doar despre el şi doar atunci când sunteţi împreună, şi ţineţi-vă telefoanele la îndemână când faceţi asta. Mai mult ca sigur, ceea ce veţi descoperi este că, atâta timp cât doar vorbiţi despre el, produsul nu apare în reclame”.
El a continuat:
„Veţi descoperi rapid că discuţiile voastre sunt ignorate, dar în momentul în care faceţi orice fel de căutare pe un dispozitiv, totul este preluat imediat”.
Afirmaţiile potrivit cărora aplicaţiile de socializare îşi ascultă utilizatorii circulă de ceva timp, dar Facebook neagă acest lucru. Anterior, un purtător de cuvânt a declarat:
„Facebook nu foloseşte microfonul telefonului tău pentru a te informa cu reclame sau pentru a schimba ceea ce vezi în News Feed”.
@mor10webReply to @djmacalak #greenscreen #Facebook is not listening. If they were, they’d be committing industrial espionage.♬ original sound – The Mor10 of the Web
SURSA: MEDIAFAX
Trimite articolul
XNu trebuie multa rabdare. A doua zi iti apar reclame pe fcb la produse despre care ai vorbit cu o zi inainte. Doar vorbit fata in fata nu prin telefon, iar telefonul era pe masa.
Ma mir ca apare asemenea articol pentru e chiar adevarat.
Iar unii se agita ca ii cipeaza Bill Gheitz, dar freaca menta toata ziua pe retelele sociale…