Potrivit Corriere della Sera, în interiorul acestuia sunt senzori care detectează orice mișcare, iar plata cumpărăturilor se face prin debitarea cardurilor electronice. Magazinul din Verona este dotat cu o „tehnologie de vizionare computerizată”, formată din camere care monitorizează întregul perimetru. Astfel, clientul este urmărit de când intră în magazin și până când pleacă, iar produsele sunt identificate cu ajutorul inteligenței artificiale.
De asemenea, pentru o a doua verificare există senzori pe fiecare raft. Aceștia detectează modificarea greutății de fiecare dată când un client ia un produs pentru a-l pune în coșul de cumpărături, mai notează sursa citată.
Mai mult, au fost angajate șapte persoane care pot ajuta consumatorul în alegerea cumpărăturilor. Formatul a fost deja testat cu succes în Lisabona și în Brazilia, unde, conform fondatorilor, s-a înregistrat o reducere a furturilor, pentru că toți care intră sunt monitorizați, iar dacă ascund produse, toate sunt detectate de camere și de scanerul de la ieșire.
Magazinul de cartier este deschis de luni până duminică, între orele 7.30 și 22:00. Potrivit fondatorilor, acesta este conceput atât pentru un client obișnuit, care folosește în principal aplicația, cât și pentru cel ocazional, care utilizează carduri de plată electronice.
Sursa: TION.RO
Citiți principiile noastre de moderare aici!