Potrivit The Verge, TikTok testează un chatbot AI numit Tako, care poate recomanda videoclipuri în funcție de ceea ce îi solicită utilizatorii. Dacă TikTok ajunge să-l lanseze pe scară largă, chatbot-ul ar putea „schimba radical căutarea și navigarea” în aplicație, potrivit lui Daniel Buchuk de la Watchful Technologies, o firmă care observă aceste tipuri de modificări viitoare ale aplicației pentru companiile Fortune 500.
Astfel, Tako va afișa sugestii pentru a ajuta utilizatorul să înceapă o conversație cu un bot.
Zachary Kizer, purtător de cuvânt al aplicației, a numit chatbot-ul „un experiment limitat”. Momentan, este testat doar în Filipine.
„Explorăm mereu noi tehnologii care adaugă valoare comunității noastre”, a spus el într-o declarație trimisă prin e-mail. „În anumite piețe, testăm noi modalități de a promova căutarea și descoperirea pe TikTok și așteptăm cu nerăbdare să învățăm de la comunitatea noastră, pe măsură ce continuăm să creăm un loc sigur care distrează, inspiră creativitatea și stimulează cultura.”
Nu ar fi prima aplicație de social media inserează un chatbot, luând în considerare ultimele luni. În aprilie, Snapchat a pus la dispoziție gratuit pentru toată lumea botul My AI, iar Mark Zuckerberg le-a spus recent investitorilor Meta că dorește să introducă „agenți AI la miliarde de oameni”.
Citiți principiile noastre de moderare aici!