Performanţa stabilită de tânărul serviciu de streaming Disney+, lansat în urmă cu doar 15 luni, a inclus şi 8,1 milioane de persoane care s-au abonat doar în luna decembrie. Pe 2 decembrie, grupul Disney anunţase că noua sa platformă de streaming avea deja 86,8 milioane de abonaţi.
Astfel, grupul Disney şi-a depăşit obiectivul iniţial de 90 de milioane de abonaţi, prevăzut a fi atins până la sfârşitul anului fiscal 2024.
Disney+ a putut să atingă această cotă de piaţă datorită, în mare parte, colaborării sale cu serviciul de streaming indian Hotstar, pe care l-a achiziţionat atunci când a cumpărat majoritatea activelor deţinute de 20st Century Fox. Compania americană a dezvăluit în decembrie că Hotstar, distribuit la pachet cu programele difuzate de Disney în India, deţine 30% – circa 26 de milioane de utilizatori – din totalul abonaţilor serviciului Disney+.
Sursa: AGERPRES
Citiți principiile noastre de moderare aici!