Blonda zilelor noastre o întruchipează pe blonda-răcnet din trecut. Marilyn Monroe tronează lasciv în cearşafurile de satin, inspirând “frumuseţe” şi “feminitate”, potrivit noului trend impus de D&G.
Designerii au urmărit crearea unei colecţii primăvăratice atât din punct de vedere vizual, cât şi olfactiv. Astfel, rujul D&G învăluie buzele într-o culoare senzuală (“Lustful Lips”), mirosind a trandafiri, iar mascara atribuie ochilor o privire “provocatoare” (“Provocative Eyes”), mirosind uşor “usturător” – sperăm că nu e mascara lacrimogen.
Preţurile noilor produse sunt cam aceleasi cu care ne-am obişnuit deja, când e vorba de marca D&G. Un lac de unghii costă aproximativ 20$, un mascara – 28$, un fard de ochi duo – 36$, rujul – 30$, iar fondul de ten – 59$.
Colecţia propusă de D&G pleacă de la urmtoarea premisă:
“Machiajul este la fel de feminin ca o rochie. Am gândit această linie de cosmetice ca şi cum ar fost vorba de o nouă colecţie vestimantară – o femeie îşi poate schimba macchiajul aşa cum îşi schimbă hainele, în funcţie de starea de spirit”, după cum mărturiseşte Gabbana.
Citiți principiile noastre de moderare aici!