„Varianta de traseu avizată în luna noiembrie are o lungime de aproximativ 14 km și traversează unitățile administrativ teritoriale Timișoara, Săcălaz și Utvin. Sunt prevăzute patru noduri rutiere: la intersecția cu DN 69 (Timișoara – Arad) și centura de ocolire Timișoara Nord, la conexiunile cu DN 6 (Timișoara – Cenad), cu DN 59A (Timișoara – Jimbolia) și cu Timișoara printr-un drum de legătură”, anunță CNAIR.
Potrivit reprezentanților Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, varianta de ocolire prin vestul Timișoarei va porni din zona intersecției DN 69 (Timișoara – Arad), cu DJ 591 (unde se va lega cu varianta de ocolire Timișoara Sud, acum în construcție), ce va înconjura orașul prin vest, rezultând astfel închiderea inelului de centură a municipiului Timișoara, scrie Tion.ro.
Centura Timișoara Vest va avea nouă poduri și pasaje și este abia la faza de SF. CNAIR susține că în perioada următoare se vor face și alte studii necesare pentru finalizarea studiului de fezabilitate, în baza unui contract pe 12 luni semnat cu Search Coroporation SRL, în valoare de 4,3 milioane de lei cu tot cu TVA. Ordinul de începere pentru elaborarea SF s-a dat în ianuarie 2021.
În prezent se lucrează la Centura Timișoara Sud, care a ajuns la 45% din execuție.
Trimite articolul
X-Cum se ajunge din Arad(și de la granița de vest) mai repede la Deva? -Prin Cimisoara băă.Drumul cel mai scurt intre 2 puncte e linia curba,mai nou.Se tot întreabă regatenii ce sa caut eu la Timișoara daca trebuie sa ajung la Deva?Pe arădeni nu-î prea afectează ca ajung din vest acasa fara ocoliri inutile,dar restul judetelor sunt afectate.
-
Pe la Pascani
Mi se pare mie sau acest proiect e complet inutil?
…adica nu era mai simplu sa directionezi circulatia camioanelor spre centura existenta care da deja in autostrada?
-
Habar.nu ai ce vorbești, aceasta centura duce în spre calea Șagului unde nu poți ajunge cu camionul decât prin tinisoa, centura existenta face legătura doar cu Remetea iar spre Reșița și Sag nu exista.