Această tranzacție reprezintă un pas semnificativ în strategia Ahold Delhaize de a-și extinde prezența pe piața românească și dublează amprenta sa de retail în România, consolidându-și poziția în fața unei piețe de retail competitive.
„Mega Image este foarte încântată că are acum o companie-soră românească sub umbrela Ahold Delhaize. Combinația dintre cele două mărci ale noastre va completa și extinde amprenta existentă a Ahold Delhaize în România și ne va permite să deservim mai bine consumatorii români. Suntem încântați de oportunitățile pe care le aduce acest parteneriat, prin culturile, expertiza și resursele noastre combinate. Această aliniere ne va permite să servim clienții noștri mai eficient, să ne sprijinim echipele în dezvoltarea lor profesională și să promovăm practicile de afaceri durabile în comunitățile noastre”, a declarat Mircea Moga, CEO Mega Image.
Potrivit companiei, această combinație de branduri va contribui la stimularea creșterii Ahold Delhaize pe piața românească, prin îmbunătățirea ofertei de produse și servicii pentru clienți.
„Este cu adevărat un moment important primirea unui nou brand în familia noastră de mărci. Suntem încântați că am finalizat această tranzacție, marcând un pas considerabil al prezenței noastre în regiune. Achiziția Profi ne consolidează angajamentul de a oferi clienților din România o gamă largă și diversificată de produse și servicii de înaltă calitate. Așteptăm cu nerăbdare să creăm valoare pe termen lung pentru clienții, colegii și partenerii noștri și alte părți interesate”, spune Frans Muller, Președinte și CEO al Ahold Delhaize.
În perioada de 12 luni încheiată în iunie 2024, Profi a înregistrat vânzări nete de 2,7 miliarde de euro, iar Ahold Delhaize estimează că Profi va contribui la generarea a aproximativ 3 miliarde de euro în vânzări nete începând cu anul 2025.
Achiziția Profi a fost aprobată recent de Consiliul Concurenței din România (CCR), care a impus însă anumite condiții post-închidere. Printre aceste condiții se numără obligații referitoare la relațiile cu furnizorii de pe piața de retail din România și cesionarea a 87 de magazine, aspecte care au fost detaliate într-un anunț separat al CCR.
Sursa: BIHON.RO
Trimite articolul
XProfi cel mai naspa magazin. De nu stiu cate ori m-am pacalit cu preturile lor. Imi aduc aminte odata am cumparat ceva solutie pentru baie si cand sa platesc, e mai scump si am zis la caserita sa mearga si sa se convinga ca atata e. Vine inapoi nervoasa ca eu nu am vazut ca nu mai e valabila oferta? Clientul e de vina! Cine sa fie? Apoi am patit si cu hot-dogii lor, nu sunt in stare nici sa faca un hot dog ca lumea. Nu poti avea pretentii de la personal de acolo n-are rost.