Potrivit actului normativ, arată Ministerul Economiei într-un comunicat, baza de calcul a ajutorului va trebui certificată şi asumată de către un expert contabil sau o societate de expertiză
contabilă, membri CECCAR, selectaţi şi remuneraţi de către aplicant. La alegere, baza de calcul poate fi certificată de către un auditor financiar sau o firmă de audit, membri ai Camerei
Auditorilor Financiari din România, selectaţi şi remuneraţi de către aplicant.
În aceste condiţii, Ministerul Economiei face apel la potenţialii beneficiari să pregătească din timp raportul de expertiză contabilă, întocmit conform reglementărilor CECCAR – Standardului profesional nr. 35 „Expertize contabile” sau, după caz, a raportului de audit, întocmit conform ISRS 4400 „Misiuni pe baza procedurilor convenite”.
Alături de raport, ar trebui întocmită şi anexa la acesta (raportul sinteză), asumat de expertul contabil/auditorul financiar. Anexa la raport va fi realizată conform Anexei nr. 7 la procedura de implementare a schemei, care este în consultare publică.
Sursa: Mediafax
Citiți principiile noastre de moderare aici!