Tranzacția, în valoare de 70 de milioane de euro, include întreaga rețea Brico Dépôt, formată din 31 de magazine în 24 de orașe, sediul central din București și operațiunile de distribuție, potrivit G4Media.ro.
Finalizarea tranzacției depinde de aprobările autorităților de reglementare din România și este estimată pentru prima jumătate a anului 2025, potrivit unui comunicat oficial al Kingfisher.
„Suntem încântați că am găsit în Altex un partener de încredere cu experiență și viziune pentru Brico Dépôt România. Această decizie ne permite să ne concentrăm pe piețele unde suntem cel mai bine poziționați pentru a genera randamente atractive și valoare mai mare pentru acționari și clienți”, a declarat Thierry Garnier, CEO Kingfisher.
Brico Dépôt își va desfășura activitatea în mod obișnuit în perioada de tranziție, asigurând stabilitatea operațională pentru clienți, angajați și parteneri.
„Altex România, liderul pieței de electro-IT, anunță cu entuziasm achiziția rețelei de magazine Brico Dépôt. Acesta este un moment important pentru toți cei implicați, iar acest prim pas ne deschide noi orizonturi de dezvoltare și oportunități pe piața de bricolaj din România. Obiectivul nostru principal este să continuăm să ne dezvoltăm și să oferim servicii de calitate, având clientul în centrul atenției”, a transmis Dan Ostahie, CEO Altex România.
Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România, a precizat „Această tranziție marchează un moment important pentru Brico Dépôt România și cei peste 2.000 de angajați. De-a lungul anilor, am construit o fundație solidă, devenind o destinație de încredere pentru proprietarii de locuințe și profesioniștii din întreaga țară”.
Brico Dépôt România a fost lansat pe piața locală în 2013 prin achiziția Bricostore. Brico Dépôt și-a extins operațiunile în 2017, integrând Praktiker. Astăzi, compania deține o rețea solidă de 31 de magazine și o echipă de peste 2.000 de angajați.
Altex România operează peste 130 de magazine la nivel național și a devenit lider pe piața de produse electronice și electrocasnice prin inovație și prețuri competitive. Cu o experiență de peste 30 de ani, compania vizează acum extinderea pe piața de bricolaj.
Sursa: Bihon.ro
Citiți principiile noastre de moderare aici!