Potrivit jurnaliștilor BIHON.RO, La cea de-a XVIII-a întâlnire a grupului de lucru româno-ungar de autostrăzi au participat delegație de la CNAIR, condusă de Directorul General Adjunct Ovidiu Marian Barbier, reprezentanți ai Ambasadei României în Ungaria, Ministerului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor și ai Inspectoratului Teritorial al Poliției de Frontieră Oradea. Delegația maghiară a fost condusă de Zsolt Thoroczkay, șeful departamentului de Dezvoltare a Infrastructurii Rutiere din cadrul Ministerului Inovării și Tehnologiei.
În cadrul ședinței au fost prezentate stadiile proiectelor de infrastructură rutieră de la granița româno-maghiară.
La reuniune au fost prezentate stadiile celor 4 proiecte de infrastructură rutieră de la granița româno-ungară, respectiv: Autostrada A3, Autostrada M4, Drumul Expres Satu Mare – Oar (Csenger) și Drumul Expres M49.
Vama Borș 2, cel târziu în septembrie
Punctul de trecere al frontiere de pe Autostrada A3 urmează să fie deschis cel târziu în luna septembrie. „S-a luat decizia semnării protocolului între România și Ungaria pentru deschiderea frontierei de la Borș 2, pentru care fiecare dintre părți va face demersuri la nivelul conducerii Ministerelor și Guverernelor pentru a face posibilă această deschidere cel târziu în luna septembrie”, transmite CNAIR”.
Totodată, în urma înțelegerii dintre cele două părți, Vama Borș 2 va fi găzduită de frontiera maghiară. „Ca urmare a întelegerii anterioare stabilite în momentul când am realizat punctul de trecere de la Nădlac 2 și a întrevederii de astăzi, frontiera maghiară va găzdui punctul de trecere a frontierei atât la Borș 2 cât și la Oar – Satu Mare, ambele puncte de trecere a frontierei fiind pe partea maghiară”, a declarat Ovidiu Marian Barbier, Director General Adjunct al CNAIR SA.
Potrivit acestuia, cele două părți au stabilit realizarea unei conexiuni între Drumul Expres M49 și Drumul Expres Oar – Satu Mare, pentru care se va semna Studiul de Fezabilitate zilele următoare. „S-a discutat și s-a agreat de partea ambelor state ca lucrările la drumul expres Oar-Satu Mare cât și la drumul expres M49 de pe partea maghiară să se desfășoare în același timp, astfel încât, în anul 2024 să poată fi deschis un nou punct de frontieră”, spune Barbier.
Trimite articolul
XNimeni nu intră,nimeni nu iese! Puneți tancurile la vămi! Sa tragă în tot ce se apropie de Romania! Macar țara noastră să supraviețuiesca molimei ce va devora planeta! Iar apoi vor veni extratereștrii. Opriți 5g …doborîti sateliții, încetați orice contact cu semenii și vopsiți.va ferestrele în negru și stați departe de ele! minați frontiera și străzile sa nu mai circule nimeni decât prin coridoare păzite de armată! Vineri va circula iar trenul negru cu locomotiva galbenă dar înainte să intre în arad intră intr.un tunel secret care îl duce direct la subsolul spitalului și ridică morții…acolo mai există o morgă..e ultrasecretă..iar cei de acolo care sunt deja clonati le da morții ascunși ca sa ii ia și cloneze. Am sa apelez la domnul Cumpanasu,el sigur mă va crede și va lua masuri