Începând din această lună, cele două aplicații vor înlocui treptat vechile platforme BT24 și NeoBT, devenind singurele canale prin care persoanele fizice și firmele vor accesa serviciile bancare. Migrările se vor realiza treptat, urmând să fie finalizate în octombrie 2025.
Această schimbare face parte din strategia băncii de a concentra serviciile pe o singură platformă modernă, accesibilă atât pentru efectuarea plăților, cât și pentru gestionarea conturilor. Clienții vor beneficia de noi funcționalități, iar experiența bancară va fi mult mai simplificată și accesibilă.
Pe parcursul tranziției, Banca Transilvania va furniza informații detaliate despre procesul de migrare prin diverse canale, cum ar fi email, SMS și notificări în aplicațiile bancare. Banca le recomandă utilizatorilor să fie vigilenți cu privire la mesajele primite, să verifice sursa acestora și să evite accesarea de linkuri sau furnizarea de informații personale prin canale nesigure.
De asemenea, Banca Transilvania subliniază faptul că nu va solicita niciodată date personale sau informații de acces în aplicațiile sale prin telefon, SMS, email sau platforme de mesagerie precum WhatsApp sau Telegram.
Peste 90% dintre clienții băncii sunt deja activi pe platformele online, ceea ce subliniază succesul digitalizării inițiate de Banca Transilvania. Aceștia preferă din ce în ce mai mult plățile contactless, deschiderea conturilor curente online și gestionarea afacerilor exclusiv în format digital, inclusiv emiterea de facturi de către antreprenori.
Potrivit BT, migrarea completă către noile aplicații va accelera procesul de digitalizare și va îmbunătăți și mai mult experiența bancară pentru toți utilizatorii.
Citiți principiile noastre de moderare aici!