Pentru lotul 2, termenul de depunere a ofertelor era 9 mai, însă în aceeași zi, CNAIR a suspendat licitația pentru a răspunde solicitărilor de clarificare, conform site-ului economedia.ro.
„Pentru primul lot Oradea – Salonta (37 km), licitația este suspendată după ce Strabag a câștigat contestația la CNSC, iar pentru lotul 3 licitația este suspendată de o lună, tot pentru clarificări”, transmite aceeași sursă.
La lotul 1, în lungime de 33,7 km, se adaugă drumul de legătură dintre DN 79 și Salonta, de 5,3 km. La lotul 2, de 39,7 km, se adaugă drumul de legatură până la granița cu Ungaria, de 10 km,iar la lotul 3, în lungime de 47,07 km, se adaugă drumul de legatură cu zona industrială Arad Vest, de 2,9 km.
Proiectul prevede trei noduri importante pentru județul Bihor, după cum urmează: nodul rutier din Oradea, drumul de legătură cu orașul Salonta (județul Bihor), de 5 km, respectiv drumul de legătură cu punctul de trecere a frontierei cu Ungaria (Salonta – Békéscsaba), de 9,85 km. Lungimea totală a drumului va fi de 138 km. Acesta va cuprinde 86 de poduri și pasaje, iar lucrările sunt împărțite în trei loturi: Oradea – Salonta, Salonta – Chișineu Criș și Chișineu Criș – Arad.
Trimite articolul
XUnde nu sunt bani, se apeleaza la povestea cu cocosul rosu, adica in loc de 2 ani se va face in 12.
No fii nimic de aici
-
Cu siguranta fa fi ,dar probabil 10 ani pe tronson asta inseamna vreo 30 ani constructia plus vreo 3 labareala total aprox 33 ani ,eu cu siguranta nu mai apuc sa ma dau pe el posibil ficamea care are acum 5 ani daca se misca baietii bine,dar stai linistit se va termina! 🙂
Încă un succes marca Falca-PDL!!!
Toase Mig,eu cred ca nu se mai face nimic.
Ahh, competenta CNAIR e extraordinara..
138 km si 86 de poduri 🧐 Peste munți și văi șerpuiește molcom drumul. Bun așa
-
Tocmai e ca in palma de la Arad la Oradea 🙂 podurile sunt pentru lilieci,gandaci,omizi si tot felul de ganganii si animale sa nu fie stresate ca pe unde draq trec strada sa f**a cu scopul inmultirii speciilor….cred eu.
Ruso-austriecii de la Strabag incearca sa amane cat pot acest drum strategic din punct de vedere geopolitic, parte a drumului care leaga tarile nordice de Grecia. Dar n-o sa le iasa manevra.
-
Stimabile esti toatal pe lângă. Austriecii de la Strabag licitează pentru aceste lucrări. Au fost insa nevoiți sa mearga in instanță pentru ca incompetentii de la CNAIR nu au răspunsul cererilor de clarificări necesare pentru intocmirea ofertelor.
Obligatoriu depusi niste bani garantie de firma care contesta, asa contestam amanam si nu mai terminam nicicand.
No cum ziceam….poate nepotii nepotilor mei sa prinda drumul asta…
Sper că nu trebuie iarăși să câștige proiectarea firma de doi bani Pro arhitectura de la Brad care conduce în județ județul spre arderea identității sale
Sa facem sa fie durabile si e nevoie de pietruit nu de asfaltat
Faci drum da pădure nimic si măcar pietruit acest drum
Daca nu le-a ieșit spaga cat trebuie la băieți deștepți !!!!
E prea ieftin km tre sa fie dublu față de media europeană ..
Cum adică,pa nu cheltuiesc e8 bani,știu ei cat e ceasul acolo la miticia.
Va trebe voua autostrada in vest că așa v-ați trezit voi.
Nu că ar avea vreun merit politicieni arădeni la acest proiect acesti somnambuli politici nu au nici un merit.
Zero barat !!!!
Nu știu să facă nimic cu cap, totul e praf in ochi votacilor
ce au votat romanii aia avem acum asa ca mucles
-
Corect…
Iarasi nu s-au inteles la spagi?
Ca in Romania nici unde…..Odata ce ai cistigat ce contestatii sa mai fie ??? Dar na nu ma mira odata ce in Arad Firma lui Falconetti a pierdut o licitatie si totusi Bibart ia dar cistig ca el sa faca proiectul !!