La acest număr, consumatorii pot solicita consiliere, informare și pot depune o sesizare în domeniul protecției consumatorilor, scrie bihon.ro.
Mișcarea de Protecție a Consumatorilor este alături de cei care doresc să își schimbe furnizorul de energie electrică pe piața concurențială. Consumatorii care doresc încheierea unui nou contract sau au încheiat deja un contract de furnizare a energiei electrice își pot apăra drepturile și pot lua atitudine când acestea le-au fost încălcate sau nu au fost respectate.
Dacă aceștia au o problema legată de protecția consumatorilor, pot apela la numarul destinat acestui Proiect și pot solicita informații utile.
Toți consumatorii care întâmpină probleme sau au nevoie de consiliere în acest domeniu pot accesa totodată și numărul de telefon pentru mesaj prin Whatsapp: 0732.008.969, direct la adresa de e-mail: juridic@infocons.ro sau în scris la C.P 38,O.P. 53 sector 4, București.
Atenție la detalii
InfoCons avertizează că, înainte de a semna un nou contract, consumatorii trebuie să fie atenți la: prețul energiei electrice, fix sau variabil, inclus în prețul de furnizare; facturarea unei componente fixe stabilită în lei/zi sau lei/lună; perioada pentru care urmează a se aplica prețul menționat în ofertă; perioada pentru care urmează a se încheia respectivul contract; comisioane de încetare a contractului înainte de ajungerea la termen a acestuia; termenele, modalitățile și condițiile privind plata facturilor; modalități de transmitere a facturii și a documentelor anexate acesteia; drepturile și obligațiile părților; condițiile privind reînnoirea, prelungirea, rezilierea, denunțarea unilaterală anticipată a contractului de furnizare; garanțiile solicitate, după caz.
Trimite articolul
X“Miscarea de preotectie a consumatorilor” nu stiu daca e vorba despre vreun ong sau chiar de institutia publica de protectie a consumatorului este ceva laudabil in sine. Problema majora a acestor contracte (si nu doar din domeniul energiei) este cred caracterul lor destul de stufos lipsit de simplitate si concizitate de cele mai multe ori intinse pe cel putin 4-5 pagini astfel ca un cetatean simplu va intelege cu greu toate subtilitatile (ca sa nu zic tertipuri) incluse in ele in cazul ca va avea rabdarea sa parcurga cu rabdare toate paginile. Si probabil ca si in cazul contratelor incheiate cu vreo banca, leasing etc unele formulari vor fi suficient de sofisticate, savante sau ambigue incat riscul de a lua o decizie nepotrivita este destul de mare.
-
In general la ANPC din Arad cu orice problema ai merge, ei de obicei zic ca ei nu pot face nimic ca nu este in atributiile lor sa stabileasca daca un produs a fost prost fabricat sau nu, ei verifica doar daca vanzatorul ti-a returnat banii si nimicuri de genul acesta. Daca le reclami produse din magazine care sunt un pericol de electrocutare, ei cica nu pot interveni… Asa e la bugetari, nu fac nimic toata ziua dar primesc salariile din oficiu.
-
…ba mai fac.STAU CU OCHII PE CEAS!
-
Vedeti ca reprezentantii ENEL dau tepe la oameni cu contracte pentru servicii necerute, la sute de clienti, pacalesc pe oricine pot cu contracte ce se semneaza in fata usii. Fiti atenti sa nu patiti asa ca foarte greu mai puteti iesi din contractul pentru serviciile auxiliare. Credeam ca doar eu am patit asa, dar am gasit la o cautare pe google ca si altii au fost inselati cu contracte nesemnate de ei: https://forum.softpedia.com/topic/1186130-enel-asistenta-noua-inselaciune-marca-enel/
De ce nu trimit prin posta româna aceste noi contracte privind liberalizarea prețurilor astfel cetățeanul are alta gama de optiuni