”Vă informăm că începând cu data de 01.03.2025, dispozițiile art. 209 – 212 din Anexa 2 la HG nr. 521/2023, cu modificările și completările ulterioare și ale art. 25 – 28 din HG nr. 423/2022, cu modificările și completările ulterioare își încetează valabilitatea. Începând cu 01.03.2025 serviciile medicale se acordă cu obligativitatea raportării online în 3 zile lucrătoare, precum și cu obligativitatea semnării serviciilor medicale cu cardul pacientului, conform prevederilor legislative în vigoare”, a transmis CNAS.
În urma lucrărilor de mentenanță derulate în ultima săptămână și a opririi controlate în weekendul 21 – 24 februarie, Platforma Informatică din Asigurările de Sănătate (PIAS) și-a reluat funcționalitatea.
Potrivit CNAS, activitatea de monitorizare și lucrările de mentenanță continuă într-un ritm susținut, cu evaluarea permanentă a dinamicii de funcționare a componentelor sistemului PIAS.
Sursa: AGERPRES
Trimite articolul
XCard defect în noiembrie. Am fost la casa de asigurări de sănătate și am primit o adeverință și am plătit vreo 20 de lei. Menționez că nu era deteriorat,presupun că era demagnetizat. De atunci aștept alt card. Ce au de spus autoritățile care nu sunt în stare să emită un card în minim 100 de zile.